نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم لاتاری

 درباره فیلم: 

لاتاری فیلمی به نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال 1396 است. این فیلم پرمخاطب‌ترین فیلم سی و ششمین جشنواره فجر و دومین فیلم پرفروش غیر کمدی سینمای ایران و پر مخاطب‌ترین فیلم اکران نوروزی 1397 می‌باشد. این فیلم نامزد دریافت بهترین جلوه های ویژه در جشنواره فیلم فجر شده است.

سایر عوامل:
نویسندگان: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی تهیه کننده: سیدمحمود رضوی، بازیگردان: ابراهیم امینی، مدیر تولید: کامران حجازی، مجری طرح: امیر بنان، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، طراح گریم: شهرام خلج، برنامه ریز: محمدرضا کشمیری، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جانشین تولید: مسعود زمانی، مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی، جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل، مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی

دانلود فیلم لاتاری با لیک مستقیم | دانلود فیلم لاتاری با لیک مستقیم

خلاصه فیلم سینمایی لاتاری
این فیلم به موضوع قاچاق دختران ایرانی به کشور های حاشیه خلیج فارس میپردازد .

امیرعلی(ساعد سهیلی) و نوشین قرار است با هم ازدواج کنند، اما خانواده نوشین دچار یک ورشکستگی سنگین شده اند.

پدر دختر مخالف ازدواج است و از طرفی فردی به نام سامی، نوشین را برای کار در یک شرکت

حسابداری (بعدا می فهمیم مدلینگ) انتخاب می کند و به دوبی ترانسفر می کند.

پدر دختر موافق است چون نیما(جواد عزتی) پسربزرگ در زندان گرفتار شده و 300 میلیون بدهی بالا آورده است،

چند روز پس از عزیمت نوشین به دبی خبر خودکشی او می رسد و امیرعلی دیوانه‌وار به دنبال حقیقت می‌رود.

او تنها نیست؛ حاج موسی رزمنده سال‌های دور و مربی فوتبال امروز با او به دوبی می رود

البته آن ها برای رسیدن به حقیقت در تهران از حاج مرتضی (هم رزم موسی) کمک گرفته اند اما به نتیجه نرسیده‌اند.

در دوبی با کمک راننده ایرانی مقیم آن جا (نادر سلیمانی) واسطه قاچاقچی را پیدا می کنند

اما درست سر بزنگاه و در موعد انتقام حاج مرتضی (حمید فرخ نژاد) می رسد و جلوی کار را می گیرد

. امیرعلی و موسی متوجه می شوند در قضیه نوشین پای یکی از خلیفه زادگان دبی وسط است

و خلیفه زاده، نوشین را در یک مراسم مدلینگ دیده و چون متوجه شده بکر هم هست

دانلود فیلم لاتاری دانلود فیلم لاتاری

بازیگران فیلم سینمایی لاتاری
هادی حجازی فر در نقش موسی ، ساعد سهیلی در نقش امیر علی, جواد عزتی , حمید فرخ نژاد و با معرفی زیبا کرمعلی ( بازیگر دختر فیلم در نقش نوشین).

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

نویسندگان : ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان

دانلود فیلم لاتاری دانلود فیلم لاتاری
کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه کننده : سید محمود رضوی

فیلم لاتاری دانلود فیلم لاتاری
با هنرنمایی: حمید فرخ‌نژاد ، ساعد سهیلی ، هادی حجازی‌فر ، نادر سلیمانی ، مهدی زمین‌پرداز ، علیرضا استادی ، جواد عزتی ، زیبا کرمعلی ، مهسا باقرى

سال تولید: 1396

تاریخ انتشار: 1396

مدت زمان: 92 دقیقه

دانلود فیلم لاتاری نماشا  دانلود فیلم لاتاری

نویسنده: محمدحسین مهدویان، ابراهیم امینی تهیه کننده: سیدمحمود رضوی بازیگردان: ابراهیم امینی مدیر تولید: کامران حجازی مجری طرح: امیر بنان مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم طراح گریم: شهرام خلج برنامه ریز: محمدرضا کشمیری دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان جانشین تولید: مسعود زمانی مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی محصول موسسه سینمایی سیمای مهر

دانلود فیلم لاتاری  دانلود فیلم لاتاری

درباره فیلم

فیلم شات فیلم ایرانی

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

خاطره اسدی با نقشی متفاوت در سریال ممنوعه
سریال ممنوعه ، سریال ویژه نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان است که سرمایه گذاری آن توسط صادق یاری صورت گرفته است.از روزهای اول تصویربرداری این سریال خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند و به تازگی الهه حصاری و پژمان بازغی به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند.


خاطره اسدی با گریمی متفاوت در سریال ممنوعه
خاطره اسدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از بازی در سریال ممنوعه به روز کرد و درباره نقش متفاوت در این سریال صحبت کرد.

بازی متفاوت خاطره اسدی در سریال ممنوعه
خاطره اسدی با انتشار این عکس نوشت :خاطره اسدی با نقشی متفاوت در سریال ممنوعه

"ممنوعه" سریال ویژه نمایش خانگی ... کارگردان:امیر پورکیان.... سرمایه گذار:صادق یاری.... پخش:سرو رسانه پارسیان

گریم متفاوت آناهیتا درگاهی در سریال ممنوعه
دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسندگان فیلمنامه:علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:حامد شریفی نیا، مدیر فیلمبرداری:ابولفضل نباتی، صدابردار:محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس:آبتین برقی، طراح گریم:الهام اطیابی، مدیر تولید:فریبا سادات خلیلی، مدیر تدارکات:توماج گودرزی، امور مالی:مهدی جمشیدی، عکاسان:حانیه زاهد و علی سندانی، فیلمبردار پشت صحنه:محمود جوانشیر، منشی صحنه:آزاده جهانبخش، مشاور تبلیغات:سپیده هاشمی محتشم، مشاور رسانه ای:آیدا اورنگ، سرمایه گذار:صادق یاری، پخش از موسسه سرو رسانه پارسیان.

رونمایی از گریم بازیگران در سریال ممنوعه

امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه

گریم خاطره اسدی در سریال ممنوعه

الهه حصاری و پژمان بازغی در سریال ممنوعه

آتیلا پسیانی در سریال ممنوعه

مجید مظفری در سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

در فیلم رمزآلود جنایی با تصویرهای سیاه سفید و سرد از فریدون جیرانی، نویسنده و کارگردان ایرانی، زمستان در راه است. 

فیلم خفگی با تصویرهای سیاه سفید همراه با جلوه های بدیع بصری از نویسنده و کارگردان کهنه کار سینمای ایران، فریدون جیرانی، فیلم نوآر سینمای کلاسیک و تعلیق در مفهوم هیچکاکی را در هم می آمیزد تا جامعه ای مردسالار را به تصویر بکشد که با پیشروی در فساد سرانجام زنان را به قتل می کشاند. هفته ی گذشته در جشنواره ی بین المللی فیلم شب های تالین، خلق و خوی سرد فیلم جیرانی تمامی مشخصه های ادبی یک فیلم خارجی زبان را داشت با این حال سبک خوشایند و زیبایی درخشان این فیلم ممکن است دورنمای ماورای آن از جشنواره را تقویت کند. 

در یک شهر بی نام که به وسیله ی کولاک یخ و قطع برق در تاریکی بی انتهایی فرو رفته است، صحرا( الناز شاکردوست )در یک آپارتمان کهنه و ویران که هر لحظه امکان فروپاشی آن وجود دارد زندگی می کند بطوریکه این ویرانی در نهایت وی را بی خانمان می کند. با اینکه او مجرد و ناتوان است اما( صحرا )آنقدرها هم عاجز نیست تا برای داشتن حامی با پیرمردی که زهره، همسایه اش،( ماهایا پطروسیان ) بر او تحمیل می کند ازدواج کند." عشق امروزه فقط یک افسانه است "وی همچنین به تلخی نتیجه می گیرد "دیگر کسی عاشق نمی شود". 

صحرا بعنوان سرپرستار در یک آسایشگاه روانی  کوچک کار می کند، که شبیه یک عمارت گوتیک با نور سوسوزننده ی شمع و سایه های عمیق  می باشد. آخرین بیمار وی نسیم( پردیس احمدیه )، زن جوان و زیبای مرد جذابی با نام مسعود( نوید محمدزاده ) است. به نظر می رسد که نسیم جنون دارد و صحبت نمی کند اما به زودی مشخص می شود که او این نشانه ها را جعل کرده تا از دست شوهر ظالم خود فرار کند. در خلوت او به صحرا التماس می کند تا از وی در مقابل مسعود حفاظت کند، ادعا می کند که مسعود نقشه های شیطانی دارد تا اجازه ندهد که ترکش کند و در نتیجه مانع از دست یابی او به ثروت پدرش شود. 

نسیم کمک صحرا را در لیست نقشه ی خود برای فرار از ازدواج در حال فروپاشی اش قرار می دهد، به وی وعده ی یک آپارتمان جدید در یکی از ساختمان های پدرش را می دهد. اما مسعود به طور اتفاقی به این نقشه پی می برد و پرستار را تحت فشار قرار می دهد تا وفاداری اش را به او تغییر دهد. وی آسیب پذیری احساسی و اقتصادی صحرا را احساس کرده و صحرا را به این خیانت سه گانه ای که با شوم ترین پیشنهاد ازدواج آغاز و در نهایت با قتل به پایان می رسد  اغوا می کند. 

علی رغم پیشروی داستان همراه با تمامی غم های اجتناب ناپذیر یک تراژدی یونانی، فیلم خفگی در پیچ و تاب های طرح داستان برای سورپرایز کردن سطحی می باشد و باید برای مفهوم گسترده ی خود از جنبه های روان شناختی عمیق تر و شخصیت های مبهمی استفاده می کرد. حتی در وضعیت ناگزیر وی بعنوان شهروند درجه ی دو در یک جامعه ی مرد سالار، به نظر می رسد که صحرا بیش از اندازه ساده لوح و انعطاف پذیر است و در بازی مرگبار شطرنج بین نسیم و مسعود، گروگانی است که زیادی بی گناه است. 

می توان گفت که داستان جبری جیرانی زمزمه ی پیوسته ای از تعلیق را حفظ می کند در حالیکه هنر فیلمبرداری تک رنگ که به طور ظریفانه به وسیله مسعود سلامی انجام شده است چیزی فراتر از زیبایی است، به طوریکه این موضوع بارها در چهره ی کک دار شاکردوست که شبیه یک شاهکار نقاشی قدیمی است دیده می شود. کارن همایونفر به تلخی از تصنیف عاشقانه ی "عشق چیز با شکوهی است"  بعنوان یک اصل تکراری استفاده کرده و طراحی خشن صدا با ایجاد زمینه ای سرد در ذهن منجر به ظهور بی رحم و زمستانی محیط و لمس تمامی جنبه های آن می شود. این حس زمانی به نوآر عمق می بخشد که خفگی در یک جهان سرد و غیراخلاقی اتفاق می افتد، جایی که خوبی نابود شده و بدی بدون جزا باقی می ماند.

دانلود فیلم خفگی



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

این فیلم روایتی از زندگى خواهران منصوریان قهرمانان ووشوکار جهان است
 کارگردان
سحر مصیبی
تهیه‌کننده
مهتاب کرامتی, طهورا ابوالقاسمی

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
مستندی است درباره زندگی سه خواهر ووشوکار اهل سمیرم در استان اصفهان. شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان سه خواهر عضو تیم ملی ووشوی بانوان ایران هستند که شهرت جهانی هم دارند. بزرگ‌ترین خواهر شهربانو کاپیتان تیم ملی است و در ورزش از دو خواهر دیگر موفق‌تر است. شهربانو تنها خواهر متاهل در این جمع سه نفره است و سرانجام هم تنها کسی است که به عنوان یکی از سه عضو تیم ملی راهی مسابقات جهانی می‌شود و با مدال قهرمانی بر می گردد.

دانلود فیلم صفر تا سکو



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

کارگردان
سهیل موفق
نویسنده
کریم خودسیانی, حمزه صالحی
تهیه‌کننده
ایرج محمدی
بازیگرهاشبنم مقدمی, ناصر هاشمی, محمدرضا هدایتی, ارژنگ امیرفضلی, علی مشهدی,فرزین محدث, پریسا رضایی, جواد جوینده, شهره لرستانی, داریوش اسدزاده, محمدرضا شیرخانلو, آیلی احمدی, محمدحسین بلوکات, سیدسامان میرحسینی, شهاب شیرمردی, همراز اکبری

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ...بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما...

دانلود فیلم شکلاتی



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در حالی وارد چهارمین هفته اکران خود می شود که تا شب گذشته جمعه ۲۴ فروردین ماه به فروش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی در تهران و شهرستان ها دست پیدا کرد.

این فیلم سینمایی دارای ۱۱۵ سالن سینما در سراسر کشور است که ۳۰ سالن در تهران و ۸۵ سالن سینما در شهرستان ها دارد.

درباره فیلم
امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یکی دوساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند .آنها صبر پیشه کرده اند تا به مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یک رویای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا.

بازیگران:
ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، هادی حجازی فر، جواد عزتی و حمید فرخ نژاد

دانلود فیلم لاتاری



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

کارگردان
علیرضا داودنژاد
نویسنده
کامبوزیا پرتوی
تهیه‌کننده
جهانگیر کوثری
بازیگرهامحسن تنابنده, ترلان پروانه, سیامک صفری, سیما تیرانداز, رضا داوودنژاد,محمدرضا داوودنژاد, رضا کیانیان, اقدس سعادت رضایی, علی داوودنژاد, کامیار نیازناک, سجاد سپهری شکیب, احمد یاوری, میترا تبریزی, علی رستگاری, حسن کریم خان زند, یاس نوروزی

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
گلنار (ترلان پروانه) در پی یافتن یک ماشین فراری قرمز به تهران می آید تا شاید به آرزوهای خود برسد. نادر (محسن تنابنده) با آگاهی از موقعیت گلنار تلاش می کند او را به واقعیت های زندگی برگرداند اما...

دانلود فیلم فراری 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

کارگردان
امیراحمد انصاری
نویسنده
امیرعلی محسنین
تهیه‌کننده
علی شاه حاتمی, مهدی مددکار
بازیگرهاعلیرضا کمالی, جمشید هاشم پور, میلاد کی مرام, مینا ساداتی, حسین سلیمانی,مجید واشقانی, علی اکبر حبیبی کیا, اکبر معززی, علی اصغر طبسی, ماریه ماشااللهی, علی گلبهاران, اشکان مهری, ایلیا کیوان, سمانه افتخاری

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
من خطر کردم که یا همه چیز درست شه یا هیچی! هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمون که تو خانواده‌ای که من بزرگ شدم، بزرگ نشه

دانلود فیلم هاری



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

ما خیلی باحالیم
 
کارگردان
بهمن گودرزی
نویسنده
سیدمحسن جاهد
تهیه‌کننده
رویا شریف
بازیگرهامهران غفوریان, مجید صالحی, مریم امیرجلالی, بهنوش بختیاری, مهران رجبی,نیوشا ضیغمی, علی مشهدی, مجید شهریاری, ساقی زینتی, مختار سائقی, خشایار راد,اکرم علمدار, محمدمهدی رضا قلی زاده, عرفان عماد, شیدا قربانیان

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
زندگی مثل شنا کردن می مونه. یه وقتایی باید کرال بری، یه وقتایی پروانه، یه وقتایی هم قورباغه. زندگی برای کسی سخت می شه که فقط شنا قورباغه بلد باشه و وای به حال کسی که اصلاً شنا بلد نیست و...

دانلود فیلم ما خیلی باحالیم



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم عشقولانس

خلاصه داستان فیلم عشقولانس

فیلم ایرانی عشقولانس داستان پسری به نام امیر است که در دانشگاه برای دوستانش نسخه ازدواج می پیچد در حالی که خودش اعتقادی به عشق ندارد اما در نهایت در یک شرط بندی عاشق می شود.

بازیگران فیلم عشقولانس

اکبر عبدی,بهاره افشاری,سحر قریشی,محمد صادقی,چنگیز وثوقی,شیرین بینا,فریبا متخصص,فریبا کوثری,محمد علی‌محمدی



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم قاتل اهلی

خلاصه داستان فیلم قاتل اهلی

فیلم ایرانیقاتل اهلی درباره حاج‌آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی)، کارآفرین موفق بخش خصوصی، تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است می‌گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ) فرزندخوانده‌های سروش‌اند و سیاوش نه‌تنها مورداعتمادترین فرد نزد سروش است، بلکه دلبستهٔ مهتاب (پگاه آهنگرانی)، دختر او هم هست؛ اما مهتاب رابطهٔ عاطفی با بهمن (پولاد کیمیایی)، خوانندهٔ پاپ، دارد. تعطیلی کنسرت‌ها دامنهٔ اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه‌فقط اطرافیانش بلکه همهٔ مردم باید آن را بپردازند و….

بازیگران فیلم قاتل اهلی

پرویز پرستویی,امیر جدیدی,پگاه آهنگرانی,پرویز پورحسینی,حمیدرضا افشار,حمیدرضا آذرنگ,لعیا زنگنه، رضا رشیدپور,یغما گلرویی,پولاد کیمیایی,سعید پیردوست,امیرحسین رستمی,اکبر معززی,شراره دولت آبادی و…



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود قسمت دوازدهم سریال گلشیفته

خلاصه داستان سریال گلشیفته

سریال ایرانی گلشیفته درباره دختری است به نام گلی دلگشا است که رتبه یک کنکور رو کسب کرده است و پدرش حبیب علاقه ای ندارد دخترش برای ادامه تحصیل به تهران بیاید و این آغاز دردسرهای این خانواده است.

بازیگران سریال گلشیفته

مهناز افشار در نقش گلشیفته,سیامک انصاری در نقش فواد,امیر مهدی ژوله در نقش وحید,نازنین بیاتی در نقش گلی,مهدی هاشمی در نقش حبیب,هومن سیدی در نقش هومن,شیلا خداداد در نقش مژگان,بهاره کیان افشار در نقش سعیده,محمد بحرانی در نقش ضیانسیم ادبی در نقش مرضیه

درباره سریال گلشیفته

گلشیفته سریالی کمدی واجتماعی محصول سال ۱۳۹۶ کشور ایران است. کارگردانی این سریال برعهده «بهروز شعیبی» بوده‌‎است و بازیگرانی چون «مهناز افشار»، «مهدی هاشمی»، «سیامک انصاری»، «شیلا خداداد»، «بهاره کیان‌افشار»، «نازنین بیاتی»، «امیرمهدی ژوله»، «محمد بحرانی»، «نسیم ادبی» و «هومن سیدی» در آن به ایفای 

دانلود قسمت 12 سریال گلشیفته



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود قسمت 7 فصل دوم سریال ساخت ایران

سریال ایرانی ساخت ایران دو در این فصل ادامه داستان فصل اول ساخت ایران قوی تر و مهیج تر دنبال مى شود …

غلام حسین (امین حیایی) که به ایران دیپورت و زندانی شد مدت زمان حبسش تمام می شود و متوجه می شود بچه ی 5 ساله دارد و آن بچه از اوست.حالا غلامحسین دارای بچه ای است که تمام ثروت لوریان (پدر ژآکلین) از اوست پس تصمیم میگیرد ژاکلین را پیدا کند و حق خود را بگیرد.

رضا گلزار هم که در فرانسه زندانی شده بود آزاد می شود و برخورد کردن و دیدار با غلامحسین برای کار این دو را به کشور چین می کشاند و فیلمبرداری بیشتر سریال در این کشور اتفاق می افتد.

بازیگران فصل دوم سریال ساخت ایران 2

امین حیایی,محمدرضا گلزار,محسن کیایی,سحر دولتشاهی,مهران احمدی,ساران بهرامی

درباره سریال ساخت ایران 2 فصل دوم

موضوع: کمدی ، اجتماعی | محصول: ایران | سال ساخت: دی 1396 | انتشار : بهار و تابستان 1397 | کارگردان : سید امیر پروین حسینی | تهیه کننده : منصور سهراب پور

دانلود قسمت هفتم فصل دوم سریال ساخت ایران 2



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم تابستان داغ

خلاصه داستان فیلم تابستان داغ

فیلم ایرانی تابستان داغ درباره نسرین که هنگام طلاق نمی‌تواند دختر شش ‌ساله‌اش را از شوهرش بگیرد زندگی‌اش را جمع می‌کند و بی‌اطلاع شوهر به گوشه‌ای از شهر پناه می‌برد.

علی مصفا,پریناز ایزدیار,مینا ساداتی,یسنا میرطهماسب,صابر ابر,لیلی فرهادپور,سیاوش چراغی پور,رویا بختیاری,بهاره ریاحی,مانیا علیجانی,پرهام محمدی

درباره فیلم تابستان داغ

گروه فیلم تابستان داغ :نوع : سینمایی | ساخت : ایران | موضوع : اجتماعی | کارگردان : ابراهیم ایراج زاده | نویسنده : پیام کرمی | سال تولید: 1395 | سال انتشار : 1396 | مدت زمان : 106 دقیقه



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

نت در ارائه خدمات و سرویس ها، ابزارهای مختلف و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه مند قرار می دهد . یکی از این ابزارها را می توان سرویس ها و خدماتی دانست که شما را قادر به برقراری ارتباط با مخاطبان می نماید .
آیا شما از آندسته از افرادی هستید که تمایل به داشتن چنین ابزاری دارید و مایل به داشتن یک صفحه شخصی هستید تا بتوانید موارد مورد علاقه خود را در آن قرار دهید . بشرطی چند سال گذشته با گذاشتن قدم در دنیای اینترنت به یکی از مهمترین دستاوردهای نشر اطلاعات در دنیای وب دسترسی پیدا کرد که آن را می توان وبلاگ یا بلاگ را نامید .
در این مقاله قصد داریم به بررسی تعریف وبلاگ و تفاوت آن با وب سایت و ... بپردازیم . با ما همراه باشید .
وبلاگ یا بلاگ چیست؟
وبلاگ Weblog واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی (Jorn Barger) ابداع شد . وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند . واژه بلاگ Blog توسط Peter Merholz ابداع شد . پس از آن Evan Williams که برنامه نویس مشهوری است، درسیستم وبلاگدهی مشهور گوگل واژه Blogger  را خلق کرد و پس از آن سیستم وبلاگ نویسی Blogger را نوشت.
وبلاگ و وب سایت چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟
همانگونه در تعریف وبلاگ بیان شد وبلاگ در ابتدا به عنوان دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد و پس از آن از وبلاگ استفاده های کاربردی تر و بهتر شد . مثلا آموزش و اخبار و قرار دادن اطلاعات . اما نباید وبلاگ و وب سایت را با هم اشتباه کرد . این دو تفاوت اساسی با یکدیگر دارند . وبلاگ صرفا به منظور اطلاع رسانی ساخته می شود . اما وب سایت اینگونه نیست . از وب سایت به منظور ارائه خدمات استفاده می شود . وبلاگ ها قابلیت این را ندارند که خدمات آنلاین را انجام دهند اما وب سایت ها به منظور ارائه خدمات و کاتالوگ های آنلاین ساخته می شوند . وبلاگ یک رسانه ای است که در بازه های زمانی کوتاه آپدیت می شود و در بازه های زمانی مشخص و یا نامشخص مطالب خود را به روز می کنند .
سیستم وبلاگ نویسی در دنیای اینترنت چگونه آغاز شد ؟
برخی بر این باورند که نخستین سیستم وبلاگ نویسی توسط سیستم گروه های خبری Usenet انجام شد . Usenet را در واقع می توان به عنوان یک نوع سیستم ذخیره سازی و سازماندهی پیام ها و همچنین اطلاعات که مراجعین می توانند با مراجعه به سیستم خبر و اطلاعات مورد نیاز خود را از سیستم پیدا کرده و یا اطلاعاتی را به گروه های خبری ارسال کنند.
سیستم وبلاگ نویسی مدرن چگونه آغاز شد ؟
سیستم های وبلاگی همچون Blogger و Livejournal جزء اولین سیستم های وبلاگ نویسی رایگان در دنیای اینترنت بودند و خیلی زود در بین وبلاگ نویسان و کاربران اینترنت معروف شدند . پس از این دو سیستم وبلاگی، سیستم مدیریت محتوا یا Wordpress خلق شد . این سیستم های بلاگی توانستند دنیای اینترنت را در زمینه اطلاع رسانی خبری و آموزشی دگرگون کنند .
سیستم وبلاگ نویسی در ایران
سیستم وبلاگ نویسی یا وبلاگدهی در ایران با عنوان پرشین بلاگ آغاز به کار کرد . پس از آن سیستم وبلاگ دهی بلاگ اسکای شروع به کار کرد . در واقع سیستم وبلاگ دهی پرشین بلاگ به عنوان اولین سیستم رایگان سرویس دهنده وبلاگ در ایران آغاز به کار کرد . در قیاس سیستم های وبلاگ دهی در ایران بلاگفا با محبوبیت بالا و با رنک الکسا بالا فعالیت دارد .
استفاده از سیستم های سرویس دهنده وبلاگ در ایران دارای معایبی نیز است که از آن جمله می توان به کمبود منابع سرور در سیستم های وبلاگدهی رایگان اشاره کرد . ( یک وب سایت در واقع نم افزاری است که بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب می شود که سرور نام دارد . این سیستم های کامپیوتری با پهنای باند زیاد باید به اینترنت وصل باشند و تمام کاربرانی که به اینترنت متصل می باشند قابلیت دسترسی به این نرم افزار را دارند . اما زمانی که این منابع سخت افزاری و همچنین است پهنای باند سیستم های وبلاگدهی در اختیار هزاران صحب وبلاگ است که اگر روزی فقط یک پست آپلود کنند حجم اطلاعاتی که در روز باید پردازش شود و در اختیار بازدید کنندگان قرار گیرد بسیار بالاست . همین موضوع باعث می شود که در ساعات شلوغ روز بلاگ های ایرانی در دسترس نباشند .
از دیگر معایب سیستم های وبلاگدهی در ایران می توان به این مورد اشاره کرد که شما نمی توانید در نرم افزار تغییرات ایجاد کنید .عدم تغییر در نرم افزار مدیریت محتوا CMSبه عنوان یک ایراد در سیستم های وبلاگدهی ایرانی شناخته شده اند . در نرم افزار های مدیریت محتوا یا همان محیطی که شما دسترسی به محیطی دارید که بتوانید پست های خود را در آن قرار داده یا ویرایش کنید و همینطور است تمام مسائل مربوط به مدیریت وبلاگ . اما کنترل این نرم افزار به طور کامل در اختیار مدیران سیستم های وبلاگدهی است .
از دیگر معایب سیستم های وبلاگدهی ایرانی می توان به اجباری بودن نمایش تبلیغات رایگان اشاره کرد . از مهمترین منابع در آمد وب سایت ها مخصوصا سیستم های وبلاگدهی رایگان تبلیغات می باشد . نمایش تبلیغات در وبلاگ های زیر مجموعه به صورت اجبار قرار دارد. این اجبار از این رو است که بازدید کاربران از سیستم های وبلاگی بسیار بالاست و همین بازدید باعث می شود تبلیغات هم نمایش بسیار بالایی داشته باشد و باعث درامد برای مدایران سیستمهای وبلاگدهی است .
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توانیم یک وبلاگ راه اندازی کنیم ؟ یا هزینه را اندازه یک وبلاگ چقدر است ؟ به منظور راه اندازه وبلاگ حرفه ای بای دسه فاکتور زیر را مد نظر قرار دهید و انجام دهید :
اولین مورد میتواند خرید دامین Domain باشد
دامین، یک آدرس اینترنتی است که به عنوان اولین مورد برای داشتن یک وبلاگ حرفه ای خرید یک دامین است . به عنوان مثال زمانی که شما یک آدرس را برای یک سال اجاره می کنید (اجاره در اینجا یک اصطلاح است) در واقع شما مالک آن دامنه هستید و اگر همه ساله شما دامنه خود را تمدید کنید هیچ کس حتی به طور قانونی هم نمی تواند این حق را از شما بگیرد .
دومین مورد طراحی و برنامه نویسی وبلاگ است
ساخت یک وبلاگ یا وب سایت حرفه ای نیاز به یک دانش فنی بالایی دارد . پس اگر در زمینه طراحی وب سایت یا وبلاگ تجربه چندانی ندارید پیشنهاد می کنیم که دست به این کار نزنید چرا که بعد ها با مشکلات بیشتری مواجه می شوید پس می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز در زمینه طراحی و برنامه نویسی وبلاگ به یک برنامه نویس یک وب سایت حرفه ای داشته باشید .
گزینه بعدی اجاره سرور Server است .
یک وب سایت یا وبلاگ به عنوان یک نرم افزار مدیریت محتوا بر روی یک کامپیوتر قدرتمند نصب می شود تا همه کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند . این کامپیوتر قدرتمند سرور نامیده می شود . شما باید یک سرور اجاره کنید تا وبلاگ شما به دنیای اینترنت متصل شود .
شما می توانید از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید .
قطعا شما عبارت کسب درآمد از وبلاگ نویسی را شنیده اید . به این منظور لازم است که نکات کسب درآمد از وبلاگ نویسی که کاملا علمی و منطقی ست به شرطی که در زمینه وب، اقتصاد و همچنین بازاریابی اینترنتی مطالعه داشته باشید .

ابزار فال حافظ وبلاگ

ابزار نمایش وضعیت آب و هوا وبلاگ

ابزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه وبلاگ

ابزار فرم تماس با ما وبلاگ

ابزار جدول لیگ برتر فوتبال وبلاگ

ابزار نمایش رتبه الکسا وبلاگ

ابزار آپلود عکس و فایل وبلاگ

ابزار فید خوان وبلاگ

ابزار اوقات شرعی وبلاگ

ابزار جستجوگر گوگل وبلاگ

ابزار حدیث تصادفی وبلاگ

ابزار نمایشگر آی پی وبلاگ

ابزار آهنگ و موزیک با پخش آنلاین وبلاگ

ابزار رای گیری و لایک وبلاگ

ابزار گوگل پلاس وبلاگ

ابزار قیمت سکه و ارز وبلاگ

ابزار متن متحرک وبلاگ

ابزار تلگرام وبلاگ

ابزار تصاویر ثابت و استاتیک وبلاگ

ابزار ساعت وبلاگ

ابزار فال کلیکی وبلاگ

ابزار پرینت و چاپ وبلاگ

ابزار پیام هنگام ورود و خروج کاربران وبلاگ

ابزار تقویم شمسی و میلادی وبلاگ

کد های زیباساز فلش وبلاگ

ابزار طالع بینی ازدواج وبلاگ

کد قفل کردن راست کلیک وبلاگ

کد جلوگیری از کپی کردن مطالب وبلاگ

ابزار ساخت صفحات پاپ آپ وبلاگ

ابزار جوک تصاودفی و روزانه وبلاگ

ابزار نمایش وضعیت یاهو وبلاگ

ابزار تبدیل ایمیل به آیکون وبلاگ



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود قسمت ششم فصل دوم سریال ساخت ایران 2

خلاصه داستان فصل دوم سریال ساخت ایران 2

سریال ایرانی ساخت ایران دو در این فصل ادامه داستان فصل اول ساخت ایران قوی تر و مهیج تر دنبال مى شود …

غلام حسین (امین حیایی) که به ایران دیپورت و زندانی شد مدت زمان حبسش تمام می شود و متوجه می شود بچه ی 5 ساله دارد و آن بچه از اوست.حالا غلامحسین دارای بچه ای است که تمام ثروت لوریان (پدر ژآکلین) از اوست پس تصمیم میگیرد ژاکلین را پیدا کند و حق خود را بگیرد.

رضا گلزار هم که در فرانسه زندانی شده بود آزاد می شود و برخورد کردن و دیدار با غلامحسین برای کار این دو را به کشور چین می کشاند و فیلمبرداری بیشتر سریال در این کشور اتفاق می افتد.

بازیگران فصل دوم سریال ساخت ایران 2

امین حیایی,محمدرضا گلزار,محسن کیایی,سحر دولتشاهی,مهران احمدی,ساران بهرامی

درباره سریال ساخت ایران 2 فصل دوم

موضوع: کمدی ، اجتماعی | محصول: ایران | سال ساخت: دی 1396 | انتشار : بهار و تابستان 1397 | کارگردان : سید امیر پروین حسینی | تهیه کننده : منصور سهراب پور

دانلود قسمت 6 فصل دوم سریال ساخت ایران 2

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود قسمت یازدهم سریال گلشیفته

خلاصه سریال :

نفر اول کنکور ریاضی با وجود مخالفت شدید پدر برای تحصیل به دانشکده‌ای میاد که رییس آن به تازگی عوض شده‌است . همسر رییس دانشکده معاون وزارت ورزش است و امید مدال المپیک هم بر خلاف رضایت شوهرش می‌خواهد برای مسابقات به خارج از ایران برود . تمامی این‌ها دست به دست هم داده و باعث بروز مشکلاتی می‌شود …

بازیگران :

مهدی هاشمی , مهناز افشار , سیامک انصاری , ویشکا آسایش , هومن سیدی , شیلا خداداد , بهاره کیان افشار و نازنین بیاتی

دانلود قسمت 11 سریال گلشیفته



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم سارا و آیدا کامل

درباره فیلم سارا و آیدا کامل:
سارا و آیدا هفتمین ساخته مازیار میری پس از چهار سال دوری از تلویزیون و سینما دارای مضمونی اجتماعی می باشد. تمام صحنه های فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام شده و بنا به گفته سازندگان، این اثر فضایی نزدیک به «سعادت‌آباد» اثر موفق این کارگردان دارد. طبق شنیده ها فیلم «سارا و آیدا» موضوعى جنجالى دارد که به نسل جوان مى پردازد.

خلاصه فیلم:
سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که به دلیل به وجود امدن مسائلی، آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی برگردانند، اما این دو دوست تا کجا در کنار هم و پای یکدیگر می‌ایستند…؟

آخرین اثر مازیار میری یک داستان ساده با تم داستانی کپی برداری شده از داستان فیلم‌های اصغر فرهادی و به خصوص جدایی است. تم درگیری درونی یک شخصیت برای انتخاب یک مسیر در زندگی که حاصل اتفاقات بیرونی و فشارهای گاه و بیگاه اجتماعی است. سارا درگیر همان انتخابی می‌شود که راضیه جداییرا به شک می‌اندازد.انتخاب بین وجدان آرام و ناآرام ، انتخاب بین رهایی یا گرفتاری ، انتخاب بین عقل یا دل و یک ماراتن اخلاقی برآمده از وجدان و نتیجه نیز همان است که بارها فرهادی برای ما نگفته است اما گره افکنی جدایی و قصه ی درهم تنیده اش کجا و معمای حل گشته و آسان گشته ی کپی شده سارا و آیدا کجا!!


سارا و آیدا از هر حیث نسبت به آنچه که میخواسته باشد عقبتر است چه برسد به آنچه از آن الگو گرفته است. فیلم مازیار میری دوست داشته است که فیلم خوبی باشد اما دریغا که نه قصه اش توانایی این کار را دارد و نه کارگردانی چه در دکوپاژ و چه در بازی گرفتن از بازیگران و چه در پرداخت شخصیت‌ها و جزئیات دراماتیک کاراکترهایشان. البته شاید انداختن تقصیر به گردن کارگردان و یا بازیگران کار درستی نباشد چرا که اساسا هیچ پتانسیل خاصی برای شخصیت‌ها در داستان تعریف نشده است و صرفا با یک خط داستان ، تصمیم به ساخت فیلمی‌گرفته شده است که قرار است نمایانگر درگیری درونی یک شخص با خودش در محاصره مشکلات فراوان باشد

و تصمیم برای یک لحظه و یک آن در انتخاب رهایی از تمام درگیری‌های بیرونی و یا رهایی از درد وجدان درونی است. داستانی ساده و با تمی‌تکراری : سارا (با بازی غزل شاکری) اسناد شرکت را برای گرفتن پول و آزاد کردن مادرش (با بازی شیرین یزدان بخش) از زندان می‌دزدد اما آیدا ( با بازی پگاه آهنگرانی) آنها را پس میگیرد ولی در یک تصادف جان خود را از دست می‌دهد و مقصر همه ی اتفاقات می‌شود. حال نوبت ساراست که دست به انتخاب بزند.

دانلود فیلم مصادره دانلود فیلم لونه زنبور دانلود سریال ممنوعه دانلود فیلم تگزاس دانلود فیلم هاری دانلود فیلم نهنگ عنبر 2 – سلکشن رویا دانلود فیلم لاک قرمز دانلود فیلم زرد دانلود فیلم مادر قلب اتمی دانلود فیلم بلوک 9 خروجی 2 دانلود فیلم فراری دانلود فیلم سد معبر دانلود فیلم سارا ایدا دانلود فیلم دریا و ماهی پرنده دانلود فیلم آذر دانلود فیلم قاتل اهلی دانلود فیلم خفگی دانلود فیلم لاتاری دانلود فیلم شکلاتی دانلود فیلم عصبانی نیستم فیلم ایرانی اشتراک گذاری ویدیو  اشتراک ویدیو فیلم شات



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

برای لینک دانلود روی رنگ سبز دانلود سریال ممنوعه  https://goo.gl/RzPhQj کلیک کنید

دانلود سریال ممنوعه

معرفی سریال و مجموعه نمایشی ممنوعه
نام اثر :سریال ممنوعه | موضوع فیلم : اجتماعی | محصول : ایران | سال ساخت : 1397| کارگردان : امیر پورکیان | دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد شریفی نیا | مدت زمان : .. دقیقه | کیفیت : hd 1080p 720p 480p | فرمت : mp4, mkv , زمان پخش : طبق گفته عوامل این سریال قرار است در خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع گردد. | پخش در نمایش خانگی : نیمه اول 97

خلاصه داستان سریال ممنوعه
سریال «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی روایت می کند.

این مجموعه به گفته سازندگان یک مجموعه متفاوت است.

دانلود سریال ممنوعه با کیفیت hd,دانلود سریال ممنوعه کیفیت 480,دانلود سریال ممنوعه رایگان,دانلود سریال ممنوعه نمایش خانگی,دانلود سریال ممنوعه رایگان,دانلود سریال ممنوعه با حجم کم,دانلود سریال ممنوعه با لینک مستقیم و رایگان,دانلود سریال ممنوعه با کیفیت عالی,دانلود سریال ممنوعه با حجم کم,دانلود سریال ممنوعه کیفیت 720,دانلود سریال ممنوعه کیفیت 1080,دانلود سریال ممنوعه با لینک مستقیم,دانلود سریال ممنوعه کامل

بازیگران سریال ممنوعه
از روزهای اول تصویربرداری این سریال خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند و به تازگی الهه حصاری و پژمان بازغی ، نیکی کریمی ، هادی حجازی فر ، لیلا زارع ، آناهیتا درگاهی ، نیلوفر رجایی‌فر ، نیما شعبان نژاد  به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند.

بازیگران «ممنوعه» را افرادی چون: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی تشکیل می دهند. «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی. جزییات بیشتری از فیلمنامه و داستان این سریال منتشر نشده است و باید منتظر قسمت های اول بود تا نقد و تحلیل کارشناسان سینما و تلویزیون را شاهد باشیم.

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از جنجالی ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح و مردمی سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی میتوان از آن به عنوان سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد نام برد.

سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی که جزییات بیشتری از فیلمنامه و داستان این سریال منتشر نشده است و باید منتظر قسمت های اول بود تا نقد و تحلیل کارشناسان سینما و تلویزیون را شاهد باشیم.

اگر بیننده قسمت اول سریال ممنوعه بودید حتما نظر خود را درباره این سریال که گفته میشود یکی از متفاوت ترین سریال های شبکه خانگی سالهای اخیر است در اختیار ما قرار دهید، ما خوشحال میشویم تا با شما در رابطه با سریال ممنوعه به گفتگو بپردازیم لازم به ذکر است که سریال ممنوعه هرهفته به صورت قانونی از واریته قابل دانلود است.

دانلود سریال ممنوعه

عوامل ساخت و تولید این سریال ممنوعه
کارگردان : امیر پورکیان

نویسندگان : علی اصغری و مهرداد کوروش نیا

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : حامد شریفی نیا

مدیر فیلمبرداری : ابوالفضل نباتی

صدابردار : محمد شاهوردی

طراح صحنه و لباس : آبتین برقی

طراح گریم : الهام اطیابی

مدیر تولید : فریبا سادات خلیلی

مدیر تدارکات : توماج گودرزی

عکاسان : علی سندانی و حانیه زاهد

فیلمبردار پشت صحنه : محمود جوانشیر

منشی صحنه : آزاده جهانبخش

مشاور تبلیغات : سپیده هاشمی محتشم

مشاور رسانه‌ ای : آیدا اورنگ

سرمایه گذار : صادق یاری

پخش : موسسه سرو رسانه پارسیان

حواشی جذاب و دانلود سریال ممنوعه

امیر جعفری به گروه بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پیوست. بازی این بازیگر به تازگی در سریال «ممنوعه» آغاز شده است.

بازیگران «ممنوعه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی … .

آخرین خبرها در مورد ساخت سریال  ممنوعه:
این سریال رو امیر پورکیان یکی از نیروهای جوان و اهل شهر اهواز قرار است برای شبکه نمایش خانگی بسازد… پورکیان اعلام نکرده که تهیه کنندگی کار رو هم خودش بر عهده داره یا نه…

آخه پورکیان تهیه کنندگی دو فیلم خنده های آتوسا و دریا و ماهی پرنده را به عهده داشته است که این دومی در حال حاظر در گروه هنر و تجربه در معرض دید علاقه مندان است.

در مورد داستان سریال هنوز چیزی اعلام نشده است اما اسمی که براش انتخاب شده جالبه و توجه ها رو به خودش جلب می کنه… این مربوط به حالا هم نیست از زمان خلقت آدم و حوا بوده … خوردن میوه ممنوعه همانا و …

یا خود پورکیان بچه اهوازه هر چی مسئولین می گن ورود ریزگردها به کشور ممنوعه باز این ریزگردها شورشو در میارن میان و نفس کشیدن برا هموطنامون مشکل می کنند.

این سریال هم بت توجه به سابقه پورکیان و هم سریال های امروز شبکه نمایش خانگی مثل فصل سوم شهرزاد، سریال گلشیفتهو … الا ماشاءالله که تعدادشون زیاده پر بازیگر خواهد بود.

این سریال از دو هفته پیش روند جدی ساختش شرو شده و قرار است بخش عمده از آن در تهران جلوی دوربین برود… عوامل پشت دوربین مشخص شده اند ولی بازیگران هنوز معرفی نشدند.

لوگوی این سریال را که علی اصغری و مهرداد کوروش نیا سناریو آن را نوشته اند را روح الله موحدی طراحی کرده است که در طراحی به جای از تابلو عبور ممنوع استفاده کرده… که چقد من به خاطر این تابلو جریمه شدم…

بعد از پیوستن امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی و خاطره اسدی و انجام تست گریم این بازیگران جوان جلوی دوربین رفته اند، امروز (25 بهمن ماه) دو بازیگر پیشکسوت آتیلا پسیانی و مجید مظفری هم به این سریال ملحق شدند.

آناهیتا درگاهی همراه با عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت :

ما
در
ممنوعه
سریال نمایش خانگی ممنوعه

خاطره اسدی ، آناهیتا درگاهی و امیر آرمان

خاطره اسدی همراه با عکس زیر نوشت :

روز _داخلى .خارجى/ماشین و خیابان
دوباره جمع میشیم دورِ هم….ولى تا قبل از این اتفاق باید….
پ ن: سریال نمایش خانگى #ممنوعه

منبع:فیلم ایرانی فیلم شات سریال ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()