دانلود فیلم خوک
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم خوک

خلاصه داستان: «حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره‌ محبوبش می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز این شهر نیست؟ ...»

کارگردان: مانی حقیقی بازیگران: حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش و رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلم خوک شصت‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۸ (۲۶ بهمن ۹۶) در آلمان آغاز شد و تا ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ (۶ اسفند) ادامه داشت. در این رویداد سینمای فیلم «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی بود و فیلم «درساژ» ساخته پویا بادکوبه در بخش «نسل» جشنواره فیلم برلین ۲۰۱۸ انتخاب شد و در نهایت تقدیر ویژه هیأت داوران این بخش را کسب کرد.
فیلم «هندی و هرمز» به کارگردانی عباس امینی دیگر نماینده سینمای ایران در بخش «نسل» برلیناله ۲۰۱۸ بود و «هجوم» ساخته شهرام مکری نیز در بخش پانورامای جشنواره برلین به روی پرده رفت.
فیلم کوتاه «بدل» ساخته روناک جعفری به عنوان یکی از ۱۲ فیلم بخش رقابتی کوتاه چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو انتخاب شده بود که از تاریخ ١٩ تا  ٢٦آوریل (۳۰ فروردین تا ۶ ادریبهشت) در کشور روسیه برگزار شد. این فیلم در بخش رقابتی کوتاه این رویداد سینمایی با آثاری از کشورهای کانادا، سوئد، نروژ، اتریش، فلسطین، بریتانیا، بلغارستان، روسیه، ارمنستان و هند به رقابت پرداخت.

مهرداد اسکویی در راس هیات داوران بخش رقابتی فیلم کوتاه پنجاه و هشتمین جشنواره فیلم کراکوف در کشور لهستان حضور داشت و فیلم «آرا» ساخته یوسف کارگر به نمایندگی از سینمای ایران در بخش آثار داستانی حاضر بود.

جشنواره فیلم "کراکوف"یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای سینمایی اروپا و ویژه فیلم‌های کوتاه، مستند و انیمیشن است. پنجاه‌وهشتمین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۷ می تا سوم ژوئن (۶ تا ۱۳ خرداد) برگزار شد.دانلود فیلم خوک





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: