سریال ممنوعه
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

برای لینک دانلود روی رنگ سبز دانلود سریال ممنوعه  https://goo.gl/RzPhQj کلیک کنید

دانلود سریال ممنوعه

معرفی سریال و مجموعه نمایشی ممنوعه
نام اثر :سریال ممنوعه | موضوع فیلم : اجتماعی | محصول : ایران | سال ساخت : 1397| کارگردان : امیر پورکیان | دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد شریفی نیا | مدت زمان : .. دقیقه | کیفیت : hd 1080p 720p 480p | فرمت : mp4, mkv , زمان پخش : طبق گفته عوامل این سریال قرار است در خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع گردد. | پخش در نمایش خانگی : نیمه اول 97

خلاصه داستان سریال ممنوعه
سریال «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی روایت می کند.

این مجموعه به گفته سازندگان یک مجموعه متفاوت است.

دانلود سریال ممنوعه با کیفیت hd,دانلود سریال ممنوعه کیفیت 480,دانلود سریال ممنوعه رایگان,دانلود سریال ممنوعه نمایش خانگی,دانلود سریال ممنوعه رایگان,دانلود سریال ممنوعه با حجم کم,دانلود سریال ممنوعه با لینک مستقیم و رایگان,دانلود سریال ممنوعه با کیفیت عالی,دانلود سریال ممنوعه با حجم کم,دانلود سریال ممنوعه کیفیت 720,دانلود سریال ممنوعه کیفیت 1080,دانلود سریال ممنوعه با لینک مستقیم,دانلود سریال ممنوعه کامل

بازیگران سریال ممنوعه
از روزهای اول تصویربرداری این سریال خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند و به تازگی الهه حصاری و پژمان بازغی ، نیکی کریمی ، هادی حجازی فر ، لیلا زارع ، آناهیتا درگاهی ، نیلوفر رجایی‌فر ، نیما شعبان نژاد  به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند.

بازیگران «ممنوعه» را افرادی چون: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی تشکیل می دهند. «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی. جزییات بیشتری از فیلمنامه و داستان این سریال منتشر نشده است و باید منتظر قسمت های اول بود تا نقد و تحلیل کارشناسان سینما و تلویزیون را شاهد باشیم.

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از جنجالی ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح و مردمی سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی میتوان از آن به عنوان سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد نام برد.

سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی که جزییات بیشتری از فیلمنامه و داستان این سریال منتشر نشده است و باید منتظر قسمت های اول بود تا نقد و تحلیل کارشناسان سینما و تلویزیون را شاهد باشیم.

اگر بیننده قسمت اول سریال ممنوعه بودید حتما نظر خود را درباره این سریال که گفته میشود یکی از متفاوت ترین سریال های شبکه خانگی سالهای اخیر است در اختیار ما قرار دهید، ما خوشحال میشویم تا با شما در رابطه با سریال ممنوعه به گفتگو بپردازیم لازم به ذکر است که سریال ممنوعه هرهفته به صورت قانونی از واریته قابل دانلود است.

دانلود سریال ممنوعه

عوامل ساخت و تولید این سریال ممنوعه
کارگردان : امیر پورکیان

نویسندگان : علی اصغری و مهرداد کوروش نیا

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : حامد شریفی نیا

مدیر فیلمبرداری : ابوالفضل نباتی

صدابردار : محمد شاهوردی

طراح صحنه و لباس : آبتین برقی

طراح گریم : الهام اطیابی

مدیر تولید : فریبا سادات خلیلی

مدیر تدارکات : توماج گودرزی

عکاسان : علی سندانی و حانیه زاهد

فیلمبردار پشت صحنه : محمود جوانشیر

منشی صحنه : آزاده جهانبخش

مشاور تبلیغات : سپیده هاشمی محتشم

مشاور رسانه‌ ای : آیدا اورنگ

سرمایه گذار : صادق یاری

پخش : موسسه سرو رسانه پارسیان

حواشی جذاب و دانلود سریال ممنوعه

امیر جعفری به گروه بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پیوست. بازی این بازیگر به تازگی در سریال «ممنوعه» آغاز شده است.

بازیگران «ممنوعه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی … .

آخرین خبرها در مورد ساخت سریال  ممنوعه:
این سریال رو امیر پورکیان یکی از نیروهای جوان و اهل شهر اهواز قرار است برای شبکه نمایش خانگی بسازد… پورکیان اعلام نکرده که تهیه کنندگی کار رو هم خودش بر عهده داره یا نه…

آخه پورکیان تهیه کنندگی دو فیلم خنده های آتوسا و دریا و ماهی پرنده را به عهده داشته است که این دومی در حال حاظر در گروه هنر و تجربه در معرض دید علاقه مندان است.

در مورد داستان سریال هنوز چیزی اعلام نشده است اما اسمی که براش انتخاب شده جالبه و توجه ها رو به خودش جلب می کنه… این مربوط به حالا هم نیست از زمان خلقت آدم و حوا بوده … خوردن میوه ممنوعه همانا و …

یا خود پورکیان بچه اهوازه هر چی مسئولین می گن ورود ریزگردها به کشور ممنوعه باز این ریزگردها شورشو در میارن میان و نفس کشیدن برا هموطنامون مشکل می کنند.

این سریال هم بت توجه به سابقه پورکیان و هم سریال های امروز شبکه نمایش خانگی مثل فصل سوم شهرزاد، سریال گلشیفتهو … الا ماشاءالله که تعدادشون زیاده پر بازیگر خواهد بود.

این سریال از دو هفته پیش روند جدی ساختش شرو شده و قرار است بخش عمده از آن در تهران جلوی دوربین برود… عوامل پشت دوربین مشخص شده اند ولی بازیگران هنوز معرفی نشدند.

لوگوی این سریال را که علی اصغری و مهرداد کوروش نیا سناریو آن را نوشته اند را روح الله موحدی طراحی کرده است که در طراحی به جای از تابلو عبور ممنوع استفاده کرده… که چقد من به خاطر این تابلو جریمه شدم…

بعد از پیوستن امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی و خاطره اسدی و انجام تست گریم این بازیگران جوان جلوی دوربین رفته اند، امروز (25 بهمن ماه) دو بازیگر پیشکسوت آتیلا پسیانی و مجید مظفری هم به این سریال ملحق شدند.

آناهیتا درگاهی همراه با عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت :

ما
در
ممنوعه
سریال نمایش خانگی ممنوعه

خاطره اسدی ، آناهیتا درگاهی و امیر آرمان

خاطره اسدی همراه با عکس زیر نوشت :

روز _داخلى .خارجى/ماشین و خیابان
دوباره جمع میشیم دورِ هم….ولى تا قبل از این اتفاق باید….
پ ن: سریال نمایش خانگى #ممنوعه

منبع:فیلم ایرانی فیلم شات سریال ایرانی





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: