باران
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

تعبیر خواب باران شدید و تعابیر بارش شدید باران در خواب

تعبیر خواب باران,تعبیر خواب باران و برف,تعبیر خواب باران حضرت یوسف,تعبیر خواب باران یوسف پیامبر,تعبیر خواب باران حضرت یوسف,تعبیر خواب باران و برف,تعبیر خواب باران و تگرگ,تعبیر خواب باران و رعد و برق,تعبير خواب باران از سقف خانه,تعبیر خواب دعا زیر باران,تعبیر خواب باران سیل آسا,تعبیر خواب باران نم نم,تعبیر خواب باران امام صادق,تعبیر خواب باران پول,تعبیر خواب باران سنگ,تعبیر خواب باران خاک,تعبیر خواب باران شدید

ابزار وبلاگ  » عکس » تعبیر خواب » tabire khab 

امروز با ما باشید با تعبیر خواب باران شدید , تعبیر خواب باران را به صورت کلی خواب دیدن باران نشانه چیست و چه تعابیری دارد.

تعبیر خواب باران شدید
دانیال نبی:اگر آن باران خاص است، چنانکه بر یک جا باران سخت می‌بارید و جز آنجا جای دیگر نبارید این چنین، دلیل کند بر رنج و بیماری بر اهل آن موضع و سختی که به ایشان رسد.
اگر بیند که باران تیره و سخت بود که می‌بارید، دلیل کند بر بیماری که در آن هلاک شود.

تعبیر خواب باران شدید
مطیعی تهرانی:اگر در خواب ما باران تند و سیل آسا باشد خوب نیست. باران با دانه‌ها و قطرات درشت به طوری که در خواب احساس کنید به صورت و سر شما می‌خورد از یک حادثه بد خبر می‌دهد مخصوصاً روی سر فرود آمدن باران را اگر با شدت باشد میمون ندانسته‌اند.
اگر در خواب ببینید باران طوری به شدت و به حدت می‌بارد که رهگذران و مردم از بیم آن می‌گریزند و سر پناه می‌جویند دلیل بر آن است که برای آن مردم حادثه ای غیر قابل پیش بینی اتفاق می‌افتد.

تعبیر خواب باران لوک اویتنهاو
باران: استفاده، سود
باران و آفتاب با هم: یک تحول خوشایند اتفاق خواهد افتاد

تعبیر خواب باران لوک اویتنهاو اچ میلر

دیدن باران در خواب، نشان دهنده‌ی آن است که زندگی شما وضع بهتری پیدا خواهد کرد.
اگر در خواب ببینید هنگام بارش باران، خورشید در آسمان حضور دارد، به این معنا است که سرانجام ناراحتی و گرفتاری به پایان می‌رسد.

تعبیر خواب باران حضرت دانیال

باران درخواب رحمت و برکت بود از خدای تعالی بر بندگان چون عام بود و به همه جا برسد. و خواب دیدن باران به وقت خویش نیکوتر است به وقتی که مردمان باران خواهند بهتر باشد.

همچنین ببینید:

تعبیر خواب لباس مجلسی

تعبیر خواب خریدن لباس نو

تعبیر خواب غذا دادن به مرده

تعبیر خواب هدیه گرفتن از مرده

تعبير خواب آرايش صورت

تعبیر خواب باران محمدبن سیرین

اگر بدید که باران سخت نه به وقت خویش می‌بارید، دلیل است که در آن دیار، لشکر رنج و بلا رسد و اگر بیند که با آب باران مسح می‌کرد، دلیل که از ترس و بیم ایمن شود. اگر بیند که باران بر سر وی می‌بارید، دلیل بود که به سفر رود و با سود و منفعت بازآید. اگر بیند که باران بر سر مردمان چون طوفان می‌بارید، دلیل بود که در آن دیار مرگ مفاجات پدید آید. اگر بیند که از هر قطره باران آواز همی آید، دلیل است عزت و جاه او زیاد شود. اگربیند باران عظیم می‌بارید، چنانکه جوی‌ها از آن روان شد و زیانی بدو نرسید، دلیل که پادشاه تعصب کند وشر وی از خود بازدارد و اگر بیند از آن جوی‌ها نتوانست گذشت، دلیل که شر پادشاه از خود دفع سازد. اگر بیند که آب از هوا همی آید. به کردار باران، دلیل است که عذاب حق تعالی و بیماری در آن موضع پدید آید.

تعبیر خواب باران  آنلی بیتون

دیدن طوفان به همراه باران در خواب، نشانه روبرو شدن با حوادث تلخ است

تعبیر خواب باران شدید و تعابیر بارش شدید باران در خواب

تعبیر خواب باران اچ میلر
دیدن باران در خواب، نشان دهنده‏ى آن است که زندگى شما وضع بهترى پیدا خواهد کرد. اگر در خواب ببینید که زیر باران خیس شده‏اید، به این معنا است موضوعى که هیچ امیدى به آن نداشتید باعث خشنودى شما مى‏شود. اگر در خواب ببینید هنگام بارش باران، خورشید در آسمان حضور دارد، به این معنا است که سرانجام ناراحتى و گرفتارى به پایان مى‏رسد.

تعبیر خواب باران آنلي بيتون
1ـ اگر خواب ببينيد هنگام بارندگي در خيابان هستيد ، علامت آن است كه از تفريح و گردش لذت خواهيد برد و خوشبختي در خانة شما را خواهد كوبيد.
2ـ اگر خواب ببينيد از دل ابرهايي تيره باران مي بارد ، علامت آن است كه نسبت به انجام و ظايف خود نوميد و دلسرد خواهيد شد.

3ـ اگر خواب ببينيد در آغاز بارندگي مي كوشيد به زير سر پناهي برويد تا خيس نشويد ، نشانة‌آن است كه در طراحي و به ثمر رساندن نقشه هايتان كامياب خواهيد شد.
4ـ اگر خواب ببينيد از پنجره اي به قطرات باران نگاه مي كنيد ، نشانة آن است كه در كسب ثروت پيروز خواهيد شد.

5ـ شنيدن صداي ضربه هاي باران بر سقف ، علامت آن است كه از شادماني و نشاط خانوادگي لذت خواهيد برد و همچنين در كسب ثروتي اندك موفق خواهيد شد.
6ـ اگر خواب ببينيد هنگام بارندگي از سقف خانه آبي زلال چكه مي كند ، علامت آن است كه به دام لذتي نامشروع خواهيد افتاد. اما اگر چكه هاي آب گل آلود باشد ، نشانة آن است كه تغيير و تحولي در زندگي شما روي خواهد داد.

7ـ اگر خواب ببينيد هنگام گوش سپردن به صداي باران از ناتمام گذاشتن و ظيفه اي تأسف مي خوريد ، علامت آن است كه از چيزي لذت خواهيد برد كه باعث زيان رساندن به ديگران خواهد شد.
8ـ اگر خواب ببينيد باران بر ديگران فرو مي بارد ، علامت آن است كه دوستان نسبت به شما اعتماد خود را از دست خواهند داد.

9ـ اگر دختري خواب ببيند زير باران به خيابان مي رود و لباس او خيس و كثيف مي شود ، علامت آن است كه با بي احتياطي تسليم احمقانه مي شود.

10ـ اگر خواب ببينيد باران بر حيوانات مزرعه اي فرو مي بارد ، علامت آن است كه از محيطهاي اجتماعي ، كه در آن قرار خواهيد گرفت ، دلسرد و نوميد خواهيد شد.

11ـ ديدن طوفان به همراه باران در خواب ، نشانة روبرو شدن با حوادث تلخ است.

مرتبط: تعبیر خواب زایمان ❃ تعبیر خواب مارمولک ❃ تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم ❃ تعبیر خواب گاو ❃ تعبیر خواب شکلات ❃ تعبیر خواب عنکبوت ❃ تعبیر خواب استفراغ ❃تعبیر خواب کوتاه کردن مو ❃ تعبیر خواب سگ ❃ تعبیر خواب مار ❃ تعبیر خواب بارداری | تعبیر خواب حاملگی ❃ تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب باران امام جعفر صادق
دیدن باران درخواب بر دوازده وجه است.
اول: رحمت.
دوم: برکت.
سوم: فریاد خواستن و دادخواهی.
چهارم: رنج و بیماری.
پنجم: بلا.
ششم: کارزارو جنگ.
هفتم: خون ریختن.
هشتم: فتنه.
نهم: قحطی.
دهم: امان یافتن.
یازدهم: کفر.
دوازدهم: دروغ.





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: