3 فیلم پیشنهادی ایرانی
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5


دانلود فیلم قانون مورفی رامبد جوان دوست دارد که به سینمای ایران کمک کند و تلاش می‌کند که سینمای اکشن را وارد وادی سینمای کشور کند. او این تلاش را برای اولین بار در فیلم نگار انجام داد و توانست با ساخت نگار، یک فیلم با سوژه‌ای خاص نسبت به سایر آثار ایرانی بسازد و رگه‌هایی از اکشن هم در آن جاری سازد. نگار نتوانست آنچنان که باید موفق شود ولی در کل فیلمی متفاوت با دیگر آثار سینمایی این روزها بود و نشان داد که رامبد جوان حاضر است ریسک‌هایی را به جان بخرد و فیلمی متفاوت خلق کند. اما بخت و اقبال نه چندان خوب نگار در گیشه، باعث شد که رامبد جوان از بلندپروازی‌های خود کم کند و تصمیم بگیرد که این بار ایده‌هایش را در قالب یک فیلم کمدی به سینمای ایران تزریق کند. در مطلب نقد فیلم قانون مورفی می‌خواهیم بدانیم که آیا تزریق کمدی فانتزی با آن ایده‌آل رامبد جوان ترکیب مانوسی داشته و یا شکست خورده است؛ با روزیاتو همراه باشید.

دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا بدون تاریخ، بدون امضا فیلمی به کارگردانی وحید جلیلوند، نویسندگی علی زرنگار و وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و علی جلیلوند محصول سال ۱۳۹۵ است.

دانلود فیلم خانم یایا فیلم سینمایی خانم یایا با وجود اینکه از دور اثری خوب دیده می‌شود اما از نزدیک اتفاقی منفی در سینمایی امروز است. خانم یایا نه تنها بدترین فیلم کاهانی محسوب می‌شود بلکه می تواند یکی از شانس‌های اصلی بدترین فیلم اکران شده در سال جاری نیز محسوب شود.فیلم سینمایی خانم یایا با وجود اینکه از دور اثری خوب دیده می‌شود اما از نزدیک اتفاقی منفی در سینمایی امروز است. خانم یایا نه تنها بدترین فیلم کاهانی محسوب می‌شود بلکه می تواند یکی از شانس‌های اصلی بدترین فیلم اکران شده در سال جاری نیز محسوب شود.

عبدالرضا کاهانی که سابقه همکاری موفقی با عطاران داشت این بار به سراغ همین الگو رفته می‌خواهد با نوعی از کمدی سطحی فروش خوبی را به ثمر برساند. چاشنی این اتفاق را می توان در همکاری حمید فرخ نژاد، امین حیایی و رضا عطاران دید.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: