بازیکنان آژاکس بازی را بهتر آغاز کردند
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

رئال مادرید نیوز در این دیدار که در خانه آژاکس برگزار شد، تیم میزبان نمایش بسیار خوبی داشت اما در نهایت این شاگردان سانتیاگو سولاری بودند که به لطف تجربه بالاترشان، توانستند به یک پیروزی باارزش برسند.

بازیکنان آژاکس بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما اولین موقعیت جدی بازی را بازیکنان رئال مادرید ایجاد کردند ولی شوت گرت بیل را دروازه بان آژاکس در اختیار گرفت.

اخبار رئال مادرید برتری آژاکس ادامه داشت اما باز هم این رئالی ها بودند که روی ضدحملات، موقعیت های خطرناک تری روی دروازه میزبان ایجاد می کردند. در دقیقه 15، روی یکی از این ضدحملات، وینیسیوس با یک حرکات انفرادی، ضربه اش را به سوی دروازه آژاکس زد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان میزبان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در مقابل رئالی ها با دفاع فشرده، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می شدند.

در دقیقه 27، اشتباه رگیلون، یک موقعیت خوب نصیب آژاکس شد و تادیچ بعد از عبور از راموس، ضربه نهایی اش را به سمت دروازه زد اما علی رغم مغلوب شدن کورتوا، توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

اخبار رئال مادرید در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 34، گرت بیل بار دیگر شانس خود را روی یک ضربه آزاد امتحان کرد اما باز هم اونانا با جاگیری مناسب، توپ را در اختیار گرفت.

دو دقیقه بعد، آژاکس می توانست سرانجام به گل اول برسد اما کورتوا در مصاف تک به تک با حکیم زیاش، با یک واکنش خوب دروازه رئال را نجات داد.

در دقیقه 37، روی اشتباه فاحش کورتوا، آژاکس توانست به گل برسد اما بعد از استفاده از VAR، داور گل را به دلیل حضور بازیکن آژاکس در موقعیت آفساید، مردود اعلام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این بازیکنان آژاکس بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم رئال شروع بهتری داشت و در دقیقه 51، روی ارسال کارواخال، بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه او را اونانا مهار کرد. یک دقیقه بعد، نرس با یک ضربه محکم، شانس خود را امتحان کرد اما کورتوا با جاگیری خوب، دروازه رئال را نجات داد.

در ادامه این رئالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سرانجام در دقیقه 60 به گل رسیدند. وینیسیوس با یک حرکت خوب، سه بازیکن حریف را جا گذشت و سپس با یک پاس عالی، بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره فرانسوی رئال هم با ضربه ای دقیق، توپ را به طاق دروازه آژاکس کوبید.

بعد از این گل هم این رئالی ها بودند که برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 70، بازیکنان آژاکس می توانستند به گل تساوی برسند ولی ضربه آزاد زیاش را کورتوا مهار کرد.

 اما تلاش بازیکنان آژاکس سرانجام در دقیقه 75 نتیجه داد و این تیم به گل تساوی رسید. حرکت عالی دیوید نرس از سمت چپ و پاس عرضی او در محوطه جریمه به حکیم زیاش رسید و ضربه پاس چپ دقیق او به گوشه دروازه کورتوا رفت.

در ادامه بازی هم این بازیکنان میزبان بودند که برای زدن گل برتری، تلاش بیشتری داشتند و در دقیقه 85، روی ارسال تادیچ، دولبرگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه رئال به بیرون رفت بازی بعدی آنها با بارسلونا است.

در حالی که تیم میزبان سخت به دنبال زدن گل دوم بود، این رئالی ها بودند که در دقیقه 87 توانستند به گل برتری برسند. حرکت خوب کارواخال از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه آژاکس، با ضربه تمام کننده این بازیکن همراه شد و رئال بار دیگر پیش افتاد.

در دقایق پایانی تیم میزبان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در آخرین ثانیه به گل تساوی برسد اما دولبرگ در موقعیت تک به تک، نتوانست کورتوا را مغلوب کند و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: