دانلود فیلم سارا و آیدا
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم سارا و آیدا کامل

درباره فیلم سارا و آیدا کامل:
سارا و آیدا هفتمین ساخته مازیار میری پس از چهار سال دوری از تلویزیون و سینما دارای مضمونی اجتماعی می باشد. تمام صحنه های فیلمبرداری این فیلم در تهران انجام شده و بنا به گفته سازندگان، این اثر فضایی نزدیک به «سعادت‌آباد» اثر موفق این کارگردان دارد. طبق شنیده ها فیلم «سارا و آیدا» موضوعى جنجالى دارد که به نسل جوان مى پردازد.

خلاصه فیلم:
سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که به دلیل به وجود امدن مسائلی، آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی برگردانند، اما این دو دوست تا کجا در کنار هم و پای یکدیگر می‌ایستند…؟

آخرین اثر مازیار میری یک داستان ساده با تم داستانی کپی برداری شده از داستان فیلم‌های اصغر فرهادی و به خصوص جدایی است. تم درگیری درونی یک شخصیت برای انتخاب یک مسیر در زندگی که حاصل اتفاقات بیرونی و فشارهای گاه و بیگاه اجتماعی است. سارا درگیر همان انتخابی می‌شود که راضیه جداییرا به شک می‌اندازد.انتخاب بین وجدان آرام و ناآرام ، انتخاب بین رهایی یا گرفتاری ، انتخاب بین عقل یا دل و یک ماراتن اخلاقی برآمده از وجدان و نتیجه نیز همان است که بارها فرهادی برای ما نگفته است اما گره افکنی جدایی و قصه ی درهم تنیده اش کجا و معمای حل گشته و آسان گشته ی کپی شده سارا و آیدا کجا!!


سارا و آیدا از هر حیث نسبت به آنچه که میخواسته باشد عقبتر است چه برسد به آنچه از آن الگو گرفته است. فیلم مازیار میری دوست داشته است که فیلم خوبی باشد اما دریغا که نه قصه اش توانایی این کار را دارد و نه کارگردانی چه در دکوپاژ و چه در بازی گرفتن از بازیگران و چه در پرداخت شخصیت‌ها و جزئیات دراماتیک کاراکترهایشان. البته شاید انداختن تقصیر به گردن کارگردان و یا بازیگران کار درستی نباشد چرا که اساسا هیچ پتانسیل خاصی برای شخصیت‌ها در داستان تعریف نشده است و صرفا با یک خط داستان ، تصمیم به ساخت فیلمی‌گرفته شده است که قرار است نمایانگر درگیری درونی یک شخص با خودش در محاصره مشکلات فراوان باشد

و تصمیم برای یک لحظه و یک آن در انتخاب رهایی از تمام درگیری‌های بیرونی و یا رهایی از درد وجدان درونی است. داستانی ساده و با تمی‌تکراری : سارا (با بازی غزل شاکری) اسناد شرکت را برای گرفتن پول و آزاد کردن مادرش (با بازی شیرین یزدان بخش) از زندان می‌دزدد اما آیدا ( با بازی پگاه آهنگرانی) آنها را پس میگیرد ولی در یک تصادف جان خود را از دست می‌دهد و مقصر همه ی اتفاقات می‌شود. حال نوبت ساراست که دست به انتخاب بزند.

دانلود فیلم مصادره دانلود فیلم لونه زنبور دانلود سریال ممنوعه دانلود فیلم تگزاس دانلود فیلم هاری دانلود فیلم نهنگ عنبر 2 – سلکشن رویا دانلود فیلم لاک قرمز دانلود فیلم زرد دانلود فیلم مادر قلب اتمی دانلود فیلم بلوک 9 خروجی 2 دانلود فیلم فراری دانلود فیلم سد معبر دانلود فیلم سارا ایدا دانلود فیلم دریا و ماهی پرنده دانلود فیلم آذر دانلود فیلم قاتل اهلی دانلود فیلم خفگی دانلود فیلم لاتاری دانلود فیلم شکلاتی دانلود فیلم عصبانی نیستم فیلم ایرانی اشتراک گذاری ویدیو  اشتراک ویدیو فیلم شات





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: