نوشته شده توسط : downloadfilmirani5
دانلود فصل سوم سریال شهرزاد

 

فصل سوم سریال شهرزاد نوعی منحصر به فردترین قسمت این سریال محسوب می‌شود. قسمتی که از لحاظ محتوا غنی است و در روایت با پیچش‌های داستانی پی در پی، آدرنالین بیننده را به سقف می‌چسباند. قسمتی که شهرزاد را از لحاظ کیفی به اوج می‌رساند و تقریبا در تمام خرده‌داستان‌هایی که به نمایش می‌گذارد، بهترین پرداخت ممکن را به مخاطب تحویل می‌دهد. سریال در ابتدا برایمان روشن می‌کند که تلاقی مسیر دو خط داستانی «فرهاد» و «شیرین-صابر» کاملا اتفاقی بوده و خبری از شم کارآگاهی ماوراالطبیعی سروان آپرویز نیست. سریال در همین ابتدا نشان می‌دهد که داستان بیش از پیش پیچیده شده است و می‌توان امیدوار بود که سریال شهرزاد قرار است از شر کلیشه‌های روایی سریال‌های ایرانی در پایان‌بندی رها باشد. پس از گفت گوی آپرویز و الیاس مستقیم به سراغ فرهاد، صابر و شیرین می‌رویم؛ جایی که این سه خیلی زود و پس از یک مکالمه ساده با یکدیگر هم‌پیمان می‌شوند و قرار می‌شود با هم‌فکری به سراغ دشمنان مشترک‌شان بروند. هم پیمان شدن این سه شخصیت حداقل می‌توانست از نظر دیالوگ‌نویسی کمی پیچیده‌تر و بهتر باشد.

 

در ادامه سریال سراغ پرداخت به خانواده سعادت می‌رود. خانواده‌ای که شاید پرداختن به‌ آن غیرمنطقی باشد اما در این اپیزود پرداخت به این خانواده موجب پایان یافتن نسبی خط داستانی هوشنگ بود. اتفاقی که به دلیل پیشینه این شخصیت نه‌تنها منطقی است، بلکه بن‌مایه‌ای اخلاقی هم دارد. با اینکه نحوه خودکشی کردن هوشنگ در نوع خود جالب توجه است و به مفاهیم اخلاقی مانند نتیجه‌ی خیانت به کشور و خانواده هم اشاره دارد اما شیوه‌های بهتری هم برای پرداختن به این اتفاق وجود دارد. ساده‌ترین نمونه این است که قباد یا نصرت هوشنگِ مهره سوخته را از بازی حذف کنند. البته نکته‌ای که در رابطه با حذف این کاراکتر وجود دارد، یکی این است که هوشنگ به واسطه گذشته ذلت‌بارش به مرز جنون رسید و همین جنون او را به کام مرگ کشاند. نکته بعد این که کاراکتر هوشنگ با تمام اعمالی که انجام داده بود، از دنیا پاک نشد، بلکه به نحوی پایش در دنیا بند ماند. نکته‌ی مهم و آخر هم اینکه این حذف کاراکتر هوشنگ می‌تواند نشانه‌ای بر این باشد که سازندگان حواس‌شان به پایان سریال است و کم‌کم دست به کار شده‌اند تا نقشه‌هایشان را برای پایان‌بندی سریال شهرزاد پیاده کنند.

 

سریال شهرزاد دقیقا پس از ماجرای خودکشی‌شدن هوشنگ، وارد جنایی‌ترین تم خود شد. جایی که آپرویز برای فرهاد نقشه می‌چیند و فرهاد به واسطه همان نقشه به حساب سرهنگ تیموری می‌رسد. سکانسی که به کمک فلش بک‌های ذهن آپرویز درباره وقایع پیشین، توانست ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند و بیننده را به خوبی در متن ماجرا قرار دهد. جایی که فرهاد و صابر با یک نقشه حساب شده و کلاسیکِ بزن بهادری سرهنگ تیموری را می‌دزدند و یکی از بهترین نمایش‌های ممکن را برای بازجویی‌اش اجرا می‌کنند. ماجرایی که به رویارویی نماد آزادی‌خواهی (فرهاد) و نماد فساد (سرهنگ تیموری) منجر می‌شود و در متنش فرهاد بازجویی از بی‌گناهان را کاری حقیرانه می‌داند و در اقدامی کاملا نمادین، نامه اعمال شرارت‌بار تیموری را روی درجاتش سنجاق می‌کند. در انتها نیز غیرقابل پیش‌بینی‌ترین فرضیه برای مرگ تیموری به حقیقت تبدیل می‌شود و او به دست سرهنگ آپرویز به قتل می‌رسد. قتلی که باز هم به واسطه بازی بی‌نقص امیر جعفری و البته مصطفی زمانی و امیرحسین فتحی به یکی از سکانس‌های منحصربه‌فرد شهرزاد تبدیل شده است.

 

همین بسنده نمی‌کند و در یک پیچش دیگر، اکرم تصمیم می‌گیرد به شهربانی برود و برای نجات فرزندش همه چیز را لو بدهد تا کار برای آپرویزی که در دوران شانسش بود، در یکی از سخت‌ترین حالات ممکن قرار بگیرد. در سکانس اعترافات اکرم مانند سکانس بیمارستان شاهد فلش بک‌هایی به گذشته بودیم. البته هرچه فلش بک گذشته آپرویز در روند شکل‌گیری ارتباط مخاطب و سریال موثر بود، دیگر فلش‌بک های اپیزود غیر ضروری بودند. چرا که سریال باید به مخاطبش فضای فکر کردن بدهد و باعث شود مخاطب با فکر کردن روی مفاهیم سریال با آن ارتباط برقرار کند و استفاده بیش از اندازه از المان‌هایی مانند فلش‌بک جلوی این امر را می‌گیرد.

 

قسمت سیزدهم از فصل سوم سریال شهرزاد با پرداخت به خرده داستان‌ها، حذف درست شخصیت‌ها و روایت محکم، تبدیل به یکی از بهترین اپیزودهای این سریال شد. این اپیزود با این که از مشکلاتی هم رنج می‌برد اما به خوبی مخاطب را درگیر می‌‌کند و با پایان‌بندی خود به مخاطب هفت روز وقت می‌دهد تا برای چند اپیزود باقی‌مانده‌ی سریال، فرضیه‌پردازی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5
 
 
دانلود قسمت پنجم سریال گلشیفته

دانلود قسمت 5 سریال گلشیفته بالاخره بعد از پنج قسمت، روایت اصلی «گلشیفته» شروع شد و گویی قصه روی غلتک افتاد. همان‌طور که هفته قبل گفتیم همه جذابیت‌های مجموعه نمایش خانگی «گلشیفته» در کنار روایتی که ناقص به نظر می‌رسید و کاراکترهایی که سرگردان و آواره بودند و نقششان در روایت اصلی معلوم نبود، چنان جلوه‌ای نداشت و این نواقص کمی کلیت مجموعه را آزاردهنده کرده بود؛ اما خب، انگار ما زود قضاوت کردیم، چراکه باعرضه و پخش قسمت پنجم، تمام انتقاداتی که به «گلشیفته» وارد کرده بودیم پاسخ داده شد که مهم‌ترین آن‌ها هم پیوند خوردن خرده روایت‌ها به روایت اصلی و شروع قصه به معنای کامل بود. «گلشیفته» تا همین‌جا هم به‌روشنی مشخص کرده است که موضعش چیست و پیام اصلی‌اش حقوق زنان است، این رویکرد هرچقدر در قسمت‌های اولیه محتاطانه و دوراندیشانه به نظر می‌رسید با پیشروی داستان لحن رک‌تر و سرراست‌تری به خود می‌گیرد و حالا با اضافه شدن سعیده به گروه بانوان ساکن خانه راحله، کلیت پیام شعیبی آشکار و واضح خود را نشان می‌دهد. این پررنگ‌تر شدن نقش سعیده با بازی بهاره کیان افشار، چالشی است که هم می‌تواند به ضرر مجموعه تمام شود و هم برگ برنده آن باشد که در قسمت پنجم خوشبختانه مورد دوم اتفاق افتاد.

شخصیت‌هایی چون مرضیه با بازی نسیم ادبی و وحید با بازی امیرمهدی ژوله که بسیار در بطن روایت نشسته‌اند و طنازی‌های مخصوص خودشان رادارند و گرچه در مرکز اتفاقات «گلشیفته» هستند اما کاراکترهایی هستند که آن‌قدر خوب پرداخت‌شده‌اند که بیننده حضور اندکشان را مغتنم می‌شمرد و ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار می‌کند. این شخصیت‌پردازی دقیق و واقع‌گرایانه در مورد شخصیت‌هایی که نقش کمتر و فرعی‌تری هم دارند صدق می‌کند، مخصوصاً نامزد وحید و خانواده‌اش که یکی دیگر از نقاط جذاب قسمت پنجم را رقم زدند.
درنهایت، قسمت پنجم مجموعه «گل شیفته» با شروع تبادل آتش میان راحله و فؤاد پایان یافت. جنگ میان این دو، دیگر به نجواها و درگوشی‌های اتاق‌خواب خاتمه نمی‌یابد و فضایی عمومی‌تر به خود گرفته است. فؤاد و راحله، هرکدام با در اختیار گرفتن یک تریبون جمعی‌تر سعی در پیشبرد خواسته‌هایشان رادارند و به نظر می‌رسد که این قائله میان زوج اصلی به این زودی‌ها ختم به خیر نمی‌شود. آتش‌بس و پایان این جنگ مسلماً نقطه عطفی در روایت «گلشیفته» خواهد بود، چراکه دعوای میان راحله و فؤاد، بازتاب جنگ هرروزه زنان و جامعه‌شان است و پایان قصه شعیبی می‌تواند نمادی از پایان این راهی باشد که زنان در نیمه‌اش هستند.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5
 
دانلود فیلم گنجشکک اشی مشی

فیلم گنجشکک اشی مشی خلاصه داستان :اپیزود اول (بن بست) : نوجوان 15 ساله‌ای که پس از سه سال زندانی بودن از کانون اصلاح و تربیت آزاد می‌شود قادر نیست تا ردی از مادرش که خود را از او مخفی می‌کند، بیابد.

اپیزود دوم (نفس): درباره نسیبه است که با آزاد شدن شوهرش از زندان مجبور است دخترش را که سال‌ها پیش به سپیده واگذار کرده پس بگیرد.

اپیزود سوم (مرا بشنو) : درباره نرگس دختر ناشنوای پانزده ساله ای است که نوجوانی موفق و مورد توجه است.اما پدرش قصد دارد او را به اجبار به عقد علیرضا درآورد و این ازدواج اجباری به معنی فرو ریختن کاخ آرزوهای نرگس است.
نام فیلم : گنجشکک اشی مشی

کارگردان : مسعود کرامتی، غلامرضا رمضانی و وحید نیکخواه آزاد

فیلمنامه : وحید نیكخواه آزاد

تهیه کننده : بنیاد سینمایی فارابی

کشور : ایران      

زبان : فارسی         

 

 



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم  ثبت با سند برابر است

دانلود فیلم ثبت با سند برابر است

ثبت با سند برابر است فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و به تهیه کنندگی مجتبی متولی با بازی امین حیایی و نیوشا ضیغمی پس از دو سال انتظار نیمه آبان اکران میشود. بهمن گودرزی که ساخت فیلم هایی چون ششمین نفر ، آتیش بازی و شیش و بش را در کارنامه هنری خود دارد در فیلم سینمایی جدیدش سراغ ژانر کمدی رفته و از بهترین بازیگران طنز در فیلمش استفاده کرده است.ثبت با سند برابر است ثبت با سند برابر است سومین فیلم بلند سینمایی بهمن گودرزی محسوب می شود که اواخر سال ۹۴ در تهران جلوی دوربین رفت.

خلاصه داستان و بازیگران ثبت با سند برابر است ثبت با سند برابر است فیلمی اجتماعی و شاد با ضرب آهنگ بالا، پر لوکیشن و پر بازیگر و همراه با عنصر غافلگیری است که همیشه تماشاچی به این موضوع روی خوش نشان داده است. ثبت با سند برابر است داستان پنج رفیق است که از جایی چند دختر هم به آن ها اضافه می شوند و فضای مفرح و سرحالی دارد و عنصر غافل گیری تا دقیقه نود در فیلم هست. امین حیایی، مجید صالحی، علی مسعودی، فرزاد حسنی و سپند امیرسلیمانی نقش این ۵ نفر را بازی می کنند. بازیگران کمدی در فیلم ثبت با سند برابر است در خلاصه داستان فیلم آمده است:همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیز پا، من شدم شیر بی یال… بازیگران فیلم ثبت با سند برابر است :امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی نیا. علی مسعودی کمدین سرشناس برنامه خندوانه در کنار سایر بازیگران طنز به ایفای نقش در این فیلم سینمایی پرداخته است.

اخبار فیلم ایسنا: فیلم ثبت با سند برابر است به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی مجتبی متولی در گروه سینمایی ماندانا پس از دو سال انتظار بزودی اکران خودر را آغاز می کند. طبق گزارش رسیده،

بهمن گودرزی «ثبت با سند برابر است» را پس از فیلم‌های «شیش و بش» و «آتیش بازی» ساخته و اکران خود را بلافاصله بعد از پایان اکران فیلم «حقه باز دم دراز» آغاز خواهد کرد. «ثبت با سند برابر است» با فیلم نامه‌ای مشترک از بهمن گودرزی و یزدان فتوحی در ژانر کمدی- ماجراجویانه ساخته شده ،

در خلاصه داستان فیلم آمده است: همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیز پا، من شدم شیر بی یال… فیلم اثری پر بازیگر و پر لوکیشن محسوب می‌شود؛ امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیر سلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی و مهران رجبی با حضور پوریا پور سرخ ، محمدرضا شریفی نیا ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند. پخش فیلم بر عهده موسسه هدایت‌فیلم به مدیریت مرتضی شایسته است.

نقد فیلم سیطره عناصر و المان‌های فیلم فارسی بر روی فیلم‌های عامه‌پسند ایرانی باعث شده این فیلم‌ها مدام تحقیر شوند. این وابستگی تام و تمام فیلم‌های عامه‌پسند به عناصر و کلیشه‌های فیلم فارسی باعث شده تا بسیاری از منتقدان و صاحب‌نظران سینمایی کلیت سینمای عامه‌پسند را زیر سؤال ببرند و هر محصولی را که برای سرگرمی مخاطب ساخته می‌شود تحقیر کنند. غافل از این‌که سینما در ذات خود هنری عامه‌پسند و وابسته به توده‌های مردم است.

به نسبت سایر هنرها ارزان‌تر است و می‌تواند بدل به انتخاب اصلی طبقه متوسط و ضعیف جامعه برای سرگرم شدن شود. اما سینمای عامه‌پسند ایران در سال‌های اخیر آن‌قدر خودش را به عناصر و المان‌های فیلم فارسی وابسته کرده که سلیقه مردم به نازل‌ترین سطح ممکن رسیده و همین امر باعث شده صاحب‌نظران سینمایی به‌طور کل قید سینمای عامه‌پسند را بزنند و کل این پدیده را زیر سؤال ببرند.

ثبت با سند برابر است دقیقاً از همین‌جا ضربه می‌خورد. داستان فیلم داستان بدی نیست و باکمی دقت می‌توانست به نتیجه خوبی ختم شود. شاهین،کیا،کوروش و پیمان چهار رفیق صمیمی هستند که بعد از تماشای وضعیت رفیق تازه ازدواج‌کرده‌شان تصمیم می‌گیرند شرطی عجیب با یکدیگر ببند. شرط آن‌ها این است که تا آخر عمر ازدواج نکنند و اگر ازدواج کردند باغی که در آن شریک هستند به‌طور کامل به آخرین فرد مجرد آن جمع برسد. بعد از هشت سال شاهین از خارج برمی‌گردد تا با زن دادن رفقای مجردش باغ را تصاحب کند و با فروش باغ قرض طلبکارانش را بپردازد.

همان‌طور که می‌بینید خط قصه جان می‌دهد برای ساخت یک فیلم مفرح و خوش‌ساخت. فیلمی شبیه آثاری که جرج روی هیل در زمان‌های دور می‌ساخت. پر از رو دست ‌زدن و پیچ‌های جذاب داستانی. اما ثبت با سند برابر است به‌جای استفاده درست از این خط قصه جذاب اسیر کلیشه‌های سینمای فارسی شده و به مسیری رفته که انتهای آن شکست مطلق است.

نویسندگان فیلم‌نامه به‌جای این‌که روی داستان فیلم کار کنند و باکمی خلاقیت داستان فیلم را با روایتی جذاب ادغام کنند به همان کلیشه‌هایی تن دادند که سینمای عامه‌پسند ایران را نابود کرده است. کلیشه‌هایی که نه‌تنها کمکی به خط قصه جذاب فیلم نکرده بلکه باعث شده داستان به علت وفور استفاده از این کلیشه‌ها دیگر جذابیتی نداشته باشد که بشود آن را برای کسی تعریف کرد. تعدد شخصیت‌های فرعی و کلیشه‌ای بودن این شخصیت‌ها اولین اشتباه نویسندگان فیلم‌نامه این فیلم است. تا کی باید مهران رجبی را در نقش پیرمردهای حراف و بامزه تحمل‌کنیم؟

تا کی قرار است امین حیایی نقش جوان اول زبل فیلم‌های عامه‌پسند را بازی کند؟ علت حضور سحر قریشی به‌عنوان یک شخصیت فرعی که هیچ کارکردی در قصه ندارد چیست؟ اگر شاهین خواهر و دامادی نداشت چه اتفاقی می‌افتاد؟ اصلاً حضور فرزاد به‌عنوان رفیقی که با ازدواج زود‌هنگامش از دایره رفقا حذف می‌شود چه ضرورتی دارد؟ تعداد این سؤالات را می‌شود تا بی‌نهایت ادامه داد و به پاسخ درخوری نرسید. این‌همه شخصیت برای فیلمی با این مختصات آفت بسیار بزرگی است. تعدد کاراکترها باعث آشفتگی فیلم شده و خرده داستان‌های زائدی را به وجود آورده که فیلم را از مسیر اصلی‌اش منحرف می‌کند.

نکته دومی که بزرگ‌ترین ضربه را به ثبت با سند برابر است زده تلقی ساده و دم‌دستی نویسندگان از خنداندن تماشاگر است. این‌که تلاش کنیم از تماشاگر بابت زن‌ذلیلی یک مرد یا تعریف مداوم خاطره افتادن شلوار از پای یکی از شخصیت‌ها خنده بگیریم نه‌تنها کهنه و قدیمی است بلکه مبتذل هم هست. سومین دلیلی که باعث نابودی کامل فیلم شده حفره‌های روایی است که در داستان وجود دارد. حفره‌هایی که نویسندگان هیچ فکری برای آن نکرده‌اند. شاهین بعد از هشت سال از خارج برمی‌گردد تا ضمن فروش باغ، قرض طلبکارانش را پرداخت کند. چه ضرورتی دارد شاهین که توانسته با فرار از خارج از دست طلبکاران خلاص شود دوباره برگردد و با آن‌ها درگیر شود.

دلیلش این است که اگر شاهین برنگردد اصلاً نمی‌شود قصه را پیش برد. نویسندگان به یک دلیل برای ادامه داستان با محوریت شرط‌بندی ابتدای فیلم احتیاج دارند. آن‌ها بازگشت شاهین از خارج را انتخاب کرده‌اند. منتها دلیلشان آن‌قدر سست و بی‌منطق است که باور ادامه فیلم را مخدوش می‌کند. این بی‌منطقی و پادرهوایی سایه سنگین خودش را روی فیلم انداخته و باعث شده فیلم بدل به یکی از فیلم فارسی‌های معمول سال‌های اخیر سینمای ایران شود. روابط بی‌منطق فیلم مثل رابطه مهشید و کیا یا قضیه زن دوم داشتن کوروش همگی برای این در فیلم گنجانده‌شده‌اند که بتوان بازیگران معروف بیشتری را دعوت به کارکرد تا فیلم بیشتر بفروشد. وگرنه دلیلی ندارد اتفاقات فیلم آن‌قدر پادرهوا و بی‌منطق باشند. منتها کارگردان برای انتخاب بازیگران هم سلیقه به خرج نداده و دم دست‌ترین گزینه‌های ممکن را برگزیده است. امین حیایی با چهل‌وهفت سال سن هنوز قرار است جوان اول این فیلم باشد. مجید صالحی به‌عنوان نمک کار در فیلم حضور دارد. علی مسعودی یک‌راست از خندوانه به این فیلم آمده تا مخاطب بیشتری جذب کند. سحر قریشی که آن‌قدر در فیلم‌های مبتذل بازی کرده که برای نابودی کارنامه پنج بازیگر کافی است. مهران رجبی،محمدرضا شریفی‌نیا و… دیگران هم بازیگران فرعی این فیلم هستند. کلیشه محض. همه عناصر مشهور سینما فارسی سال‌های اخیر در فیلم جمع شده‌اند تا همان کارهایی را که در سایر فیلم‌ها انجام می‌دهند اینجا هم انجام دهند تا فیلم یکی دومیلیاردی بفروشد و بعد با فروش فیلم به شبکه نمایش خانگی سودی حاصل شود تا تهیه‌کننده و سایر عوامل راضی باشند. این وسط چیزی که اصلاً مهم نیست نزول سلیقه تماشاگر است.

تماشاگری که می‌تواند با تماشای محصولات خوش‌ساخت عامه‌پسند صاحب‌سلیقه شود با ساخت چنین فیلم‌هایی سلیقه‌اش نابود می‌شود. سینمای ما قرار است با ساخت آثار مناسب و جذاب تماشاگران را از ماهواره دور کند و اجازه ندهد آن‌ها بیننده سریال‌های بی‌ارزش ترکیه‌ای و کلمبیایی باشند. اما در اتفاقی جالب فیلم‌ها خودشان شبیه یکی از همان سریال‌های ترکیه‌ای و کلمبیایی شده‌اند. با همان کلیشه‌ها و روابط مخرب ساخته می‌شوند و به نمایش درمی‌آیند و سلیقه تماشاگران را به نابودی می‌کشانند.

سازندگان ثبت با سند برابر است به‌جای نوشتن قصه‌ای درست‌ودرمان سعی کرده‌اند چندتایی بازیگر خوش‌چهره و بانمک را دعوت به کار کنند و با نمایش آن‌ها پولی به جیب بزنند. همان شیوه معمولی که فرح‌بخش و علیخانی و کمپانی معظم! پویا فیلم انجامش را خوب بلدند. عناصر فیلم فارسی همچنان در حال بازتولید در سینمای ایران هستند و کار از ابتذال هم گذشته و به بحران رسیده. بحرانی که می‌تواند هر فیلمی را نابود کند. مثل همین فیلم ثبت با سند برابر است که خط داستانی جذابش را فدای عناصر و کلیشه‌های فیلم فارسی کرده است. چرا؟ احتمالاً به خاطر چند تومان بیشتر. این وسط چیزی که نابودشده سلیقه تماشاگران است که اصلاً برای سازندگان این فیلم‌ها مهم نیست. مهم همان چند تومان بیشتری است که تماشاگر می‌پردازد تا بقای دوستان فیلم فارسی‌ساز با تکیه‌بر همین فروش تضمین شود.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود فیلم اکسیدان

دانلود فیلم اکسیدان

خلاصه داستان فیلم اکسیدان

اصلان ( جواد عزتی ) مرد جوانی است که نامزد او به نام نگار ( لیندا کیانی ) بدون اجازه و غیرقانونی به خارج از کشور سفر می کند و حالا اصلان به دنبال یافتن راه حلی برای گرفتن ویزای قانونی است تا بتواند به سراغ نامزدش برود اما ...

کارگردان :

حامد محمدی : متولد سال 1358 در تهران می باشد و فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل از دانشگاه تهران می باشد. آغاز فعالیت محمدی در سینما با نگارش فیلمنامه « طلا و مس » در سال 1387 آغاز شد که واکنش های تحسین آمیزی مواجه شد. محمد در سال 1393 فیلم « فرشته ها با هم می آیند » را ساخت که اثری مشابه « طلا و مس » به شمار می رفت و چندان مورد استقبال قرار نگرفت. « اکسیدان » دومین فیلم بلند حامد محمدی می باشد.

درباره فیلم اکسیدان:

ساختن فیلمهای کمدی در سالهای اخیر رونق گسترده ای در سینمای ایران داشته است که دلیل آن هم فروش قابل توجه این آثار می باشد. با نگاهی کلی به جدول پرفروش ترین آثار تاریخ سینمای ایران می توانیم مشاهده کنیم که « گشت 2 » و « نهنگ عنبر 2 » در صدر فروش ایستاده اند و طبیعی است که همین امر سبب ساختن آثاری می شود که با الگوبرداری از فیلمهای مذکور ساخته شده اند.

« اکسیدان » به کارگردانی حامد محمدی اما یک تفاوت آشکار با دیگر کمدی های نازل این روزهای سینمای ایران دارد و آن دست گذاشتن بر روی موضوعی است که تا به امروز کمتر فیلمسازی در ژانر کمدی به سراغش رفته و آن مسئله اخذ ویزا با توسل به روش های عجیب و گاهاً آزار دهنده می باشد که بسیاری از مردم ایران از آن آگاه هستند و درباره آن شنیده اند. همین مسئله باعث شده تا داستان فیلم برای مخاطب ایرانی ملموس تر باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5
 
دانلود فیلم گنجشکک اشی مشی

فیلم گنجشکک اشی مشی خلاصه داستان :اپیزود اول (بن بست) : نوجوان 15 ساله‌ای که پس از سه سال زندانی بودن از کانون اصلاح و تربیت آزاد می‌شود قادر نیست تا ردی از مادرش که خود را از او مخفی می‌کند، بیابد.

اپیزود دوم (نفس): درباره نسیبه است که با آزاد شدن شوهرش از زندان مجبور است دخترش را که سال‌ها پیش به سپیده واگذار کرده پس بگیرد.

اپیزود سوم (مرا بشنو) : درباره نرگس دختر ناشنوای پانزده ساله ای است که نوجوانی موفق و مورد توجه است.اما پدرش قصد دارد او را به اجبار به عقد علیرضا درآورد و این ازدواج اجباری به معنی فرو ریختن کاخ آرزوهای نرگس است.
نام فیلم : گنجشکک اشی مشی

کارگردان : مسعود کرامتی، غلامرضا رمضانی و وحید نیکخواه آزاد

فیلمنامه : وحید نیكخواه آزاد

تهیه کننده : بنیاد سینمایی فارابی

کشور : ایران      

زبان : فارسی         

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

دانلود سریال گلشیفته

دانلود سریال گلشیفته

سریال گلشیفته » نخستین تجربه سریال سازی بهروز شعیبی در شبکه نمایش خانگی می باشد. بازیگر و کارگردان جوانی که پیش از این با ساخت فیلم « دهلیز » و پس از آن « سیانور » در سینما خوش درخشیده بود و انتظارات را از خود بالا برده بود. اما شعیبی اینبار تصمیم گرفت تا از قاب سینما خارج شود و برای شبکه نمایش خانگی که این روزها رونق خوبی هم دارد سریال بسازد. سریالی که پیش از انتشار با تبلیغات فراوان محیطی و مجازی مواجه شد که در این میان، سهم مهناز افشار و حواشی ممنوع التصویری اش برای تبلیغات محیطی این سریال بیش از همه بود.

 

« گلشیفته » درباره دختر جوان یزدی به نام گلی ( نازنین بیاتی ) که در علم و تحصیل نخبه اما در روابط اجتماعی اش ناموفق است می باشد. وی اخیراً به عنوان رتبه برتر دانشگاه سراسری برگزیده شده. به همین جهت او باید به تهران برود و ساکن این شهر بزرگ شود. اما پدر به شدت سنتی و وابسته او ( مهدی هاشمی ) نمی تواند دوری گلی را تحمل کند و همراه او به تهران می آید. همزمان، راحله گلشیفته ( مهناز افشار ) که به تازگی به ریاست دانشکده منصوب شده اضطراب فراوانی برای روز کاری اش دارد و...

 

سریال تازه بهروز شعیبی یک عقب گرد آشکار برای او محسوب می شود. « گلشیفته » از لحظه آغاز با معرفی شخصیت های کاملاً تک بعدی و مشابه کاریکاتورهای مجلات طنز، سعی در مطرح نمودن موضوعات گوناگون اجتماعی دارد. تضاد اصلی سریال نیز در همین نقطه قرار می گیرد یعنی جایی که فیلمساز دغدغه اجتماعی دارد و قصد دارد به آنچه که در جامعه پیرامونش می بیند تلنگری زده و آن معضلات را در قالبی طنز به تصویر بکشد. اما شخصیت هایی که خلق کرده چنان ضعیف و لوده هستند که حتی نمی توان آنان را در کمدی های مبتذل شبکه نمایش خانگی نیز تحمل نمود.

 

شخصیت پدر با بازی بسیار ضعیف مهدی هاشمی، یکی از این نقش هاست که به دلیل ضعف شخصیت پردازی بطور کامل استعدادهای این بازیگر توانا را از بین برده و او را تبدیل به شخصیت مضحکی کرده که در قامت همان تعریف قدیمی و منسوخ شده " فرد شهرستانی " می گنجاند. شخصیتی که گیج و منگ است و دیالوگ نویسی هایی که برای او انجام شده نشان می دهد که نویسنده اثر هنوز نتوانسته به درک درستی از فضای طنز برسد.

هومن سیدی هم که پس از « عاشقانه » بطور دائم در حال تکرار خود به عناوین مختلف می باشد، شخصیت کاملاً لوده و بی خاصیتی است که احتمالاً مخاطب قرار است به اداهای او در طول داستان بخندد. شوخی هایی که برای او در نظر گرفته شده کاملاً ناامید کننده است و بطور خلاصه می توان او را یک نمونه سخیف از تعریف جوان امروز تلقی کرد که احتمالاً خود را نمی شناسد و قرار است در ناآگاهی خود غرق شود و ما نیز با تماشای حماقت او به خنده بیفتیم!

 

« گلشیفته » ناامید کننده آغاز شده و به نظر می رسد بهروز شعیبی در ساخت نخستین سریال شبکه نمایش خانگی خود، بطور تمام و کمال به سمت و سوی لودگی قدم برداشته و نمی توان انتظار کمدی سطح بالایی از این اثر داشت. « گلشیفته » نه موقعیت می سازد و نه طنز خلق می کند و در کنار تمام این موارد، شخصیت هایی را به مخاطب معرفی می کند که نشانی از یک انسان واقعی ندارند و  یک کاریکاتور ضعیف از اجتماع ایران محسوب می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

خالتور فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش و عبدالله علیخانی محصول سال ۱۳۹۶ است. آسمونی در این مقاله به معرفی فیلم خالتور و همچنین نقد فیلم خالتور می پردازد.

دانلود فیلم خالتور

 

دانلود فیلم خالتور

داستان فیلم خالتور

زندگی سه جوان موزیسین که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم استقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علی‌رغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد.

آرش معیریان همیشه نشان داده در ساخت فیلم های کمدی مثل آس و پاس و خالتور مهارت خاصی دارد .

بازیگران فیلم خالتور

 

پوریا پورسرخ
محمدرضا شریفی نیا
مهران غفوریان
سحر قریشی
مریم امیرجلالی
امیرحسین صدیق
علی صادقی
محمدرضا هدایتی
اصغر سمسارزاده
نمایش فیلم خالتور در سینما

 

به گزارش سلام سینما مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان با حضور هنرمندان و اهالی رسانه، چهارشنبه 10 آبان ماه در سینما عصر جدید برگزار شد.

نقد فیلم خالتور

متاسفانه فیلم خالتور ببسیار مبتذل و بی مایه تر از فیلم ھای قبلی دفتر پویا فیلم مانند شاھکار جدید آنھا (پاتو کفش من نکن ) درآمده است انگار آنھا دارند با سرعت نور به سمت قھقرای سینمایی حرکت می کنند این دو نفر یعنی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرحبخش فقط سعی دارند از علاقه مردم به فیلم ھای کمدی سو استفاده کنند و برای خود کار و کاسبی سود آوری راه بیاندازند حالا در این درمیان تماشاگر ناراحت و ناراضی از سینما خارج شد به درک ولی گویا آنطور که با فروش فیلم قبلی آنھا (پاتو کفش من نکن ) دیدم کاسبی سینمایی آنھا آنطور که باید جواب نمی دھد و برای آنھا سود آور نیست

نظر عبدالله علیخانی درباره فیلم خالتور

عبدالله علیخانی تھیه کننده «خالتور» اظھار داشت: منطبق با قرارداد ثبت شده در شورای صنفی نمایش «خالتور» از نوزدھم مھرماه و بعد از پشت سر گذاشتن ایام عزاداری سیدالشھداء(ع) در گروه سینمایی قدس اکران شد.

علیخانی ادامه داد: برنامه ھای تبلیغی ویژه ای را برای معرفی فیلم به مخاطبان داشتیم و سعی کردیم تسھیلاتی را فراھم کنیم که خانواده ھا بتوانند در شرایط خوبی فیلم را ببینند.

علیخانی با تأکید بر لزوم تنوع اکران در نیمه دوم سال افزود: باید شرایطی فراھم شود که در نیمه دوم ھم مانند نیمه اول آثاری در گونه ھای مختلف از ملودرام تا کمدی و حتی آثاری با درونمایه نقد اجتماعی روی پرده بروند که بتوانیم مخاطب را تا انتھای سال در سینماھا داشته باشیم و از این رھگذر ھمه تولیدکنندگان به سود برسند.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

سال نود شش در حالی روزهای آخرش را سپری می‌کند که هرروز و ماهش پر بود از مصیبت. آن‌قدر در این سال به هم تسلیت گفتیم که دیگر این واژه معنایی ندارد. غم روی غم و فاجعه روی فاجعه تلنبار شده و حالا در آخرین روزهای این سال، درحالی‌که نفس‌های زمستان به شماره افتاده بیش از آنکه منتظر بهار باشیم منتظر یک فاجعه دیگر هستیم تا بار دیگر رخت عزا بر تن کنیم و تسلیت‌های بی‌معنی‌مان را حواله همدیگر.

اگر نگاهی به جدول فروش فیلم‌های سال ۹۶ بیندازید، به‌وضوح مشخص است که مردم داغ‌دیده، امسال بیش از هرسال دیگری، به تماشای فیلم‌های کمدی نشستند و بیش‌ازپیش از سینمای واقع‌گرا و تلخ دوری کردند. همین جدول یک معیار مناسب برای ارزیابی حال مردم است و یک شاخص کم‌اشتباه درباره شادی جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم. انگار خود این جدول هم یکی دیگر از فجایعی است که باید به آن خو بگیریم و احتمالاً سال آینده هم منتظر تکرارش باشیم.

پرونده اکران سال ۹۶ بدون هیچ شگفتی بسته شد. امسال نه خبری از عاشقانه‌ای هندی چون «سلام بمبئی» بود و نه فاتحی از جشنواره کن چون «فروشنده». گیشه سال ۹۶ به‌مانند فیلم‌های اکران شده در این سال، حال و هوای متوسطی دارد و با همین میانه‌روی محض هم به کار خود پایان خواهد داد.

دانلود فیلم ایرانی

با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۶

دانلود فیلم ایرانی

کمدی‌ها، پیشتاز و در صدر

۱ـ «نهنگ عنبر ۲، سلکشن رؤیا»: دومین قسمت از «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم، با بازی با همان کلیشه‌های دوست‌داشتنی قسمت اول و نوستالژی جذاب دهه شصت، توانست در مدت کوتاهی تمام رکوردها را جابه‌جا کند و در صدر جدول پرفروش‌ها جا خوش کند. دومین قسمت از این فیلم، هیچ قصه تازه‌ای عرضه نکرد و «نهنگ عنبر ۲، سلکشن رؤیا» ازلحاظ ساختاری یک‌قدم به عقب بود، اما فرمولی که مقدم در قسمت قبلی کشف کرده بود نیاز به دست‌کاری چندانی نداشت و فروش بیش از بیست میلیارد فیلم هم این ادعا را تائید می­کند. اگر در آینده‌ای نزدیک شاهد قسمت سوم این فیلم بودید تعجب نکنید؛ فرمول «نهنگ عنبر» اکنون حکم طلا را دارد.

 

۲ـ «گشت ۲»: «گشت ۲» بدون حاشیه‌ها و ماجراهایی که «گشت ارشاد» را احاطه کرده بود به روی پرده رفت، آن‌هم درحالی‌که حمید فرخ نژاد برای بازآفرینی کاراکترش در جشنواره سال قبل نامزد سیمرغ بلورین شده بود؛ اما «گشت ۲» هم به‌مثابه «نهنگ عنبر ۲» از قسمت قبلی‌اش فاصله زیادی داشت و خرده داستان‌های بی‌ربط و چندتایی کنایه سیاسی پراکنده، کلیت فیلم را تشکیل می‌داد و گزند و دیالوگ‌های نیشدار قسمت اول به «گشت ۲» راه نیافتند و سعید سهیلی با رویکردی میانه‌روتر از قبل یک کمدی قابل‌قبول و موفق برای گیشه ساخت که اتفاقاً موفق هم بود.

دانلود فیلم ایرانی

۳ـ «آینه‌بغل»: منوچهر هادی که با ساخت «من سالوادور نیستم» طعم خوش موفقیت در گیشه را چشیده بود، بعد از درام اجتماعی «کارگر ساده نیازمندیم» دوباره به سراغ این ژانر رفت. «آیینه بغل» از «سالوادور» خوش‌ساخت‌تر است و کمدی روان‌تری دارد. در کل تجربه فیلم‌سازی هادی در آخرین کارش، سبک و ساده است و بدون هیچ ادعایی فقط بیننده‌اش را می‌خنداند. البته هادی سعی کرده در لابه‌لای فیلمش انتقادهای اجتماعی نسبت به تفاوت طبقاتی را نیز بگنجاند که در سایه خنده و شوخی حاکم بر فیلم رنگ می‌بازد. «آیینه بغل» موضوع ساده‌ای دارد و روایتی ساده‌تر، اما چیزی که آن را به این موفقیت رسانده است، حضور درخشان جواد عزتی است. البته این فیلم همچنان در اکران است و فاصله کمی با رقبای دیگرش دارد و خیلی راحت می‌تواند به پرفروش‌ترین فیلم سال و همچنین تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

۴ـ «خوب، بد، جلف»: اولین تجربه فیلم‌سازی پیمان قاسم‌خانی، از بسیاری جهات عجیب است. اول اینکه، چیز جدیدی برای عرضه ندارد و بسط قصه «پژمان» در فضایی جدید است. از جهت دیگر، قاسم‌خانی با نگارش فیلم‌نامه «مارمولک» و همکاری طولانی‌اش با مدیری یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک فیلم کمدی شناخته می‌شد اما «خوب، بد، جلف» با نگاهی سطحی و کمدی تکراری بااینکه درفروش موفق بود اما امتیاز مثبتی در کارنامه قاسم‌خانی محسوب نمی‌شود.

۵ـ «اکسیدان»: «اکسیدان» اولین ساخته حامد محمدی، بیشتر در گروه طنز جا می‌گیرد تا کمدی. انتقادات «اکسیدان» در ورای کاراکترهای کلیشه‌ای و روایت ضد فرهنگی‌اش، رنگ می‌بازد و درنهایت زوج امیر جعفری و جواد عزتی هستند که بار اصلی کمدی فیلم را به دوش می‌کشند؛ اما تفاوت اصلی «اکسیدان» با فیلم‌های پرفروش دیگر در این است که اساساً مخاطب صفر و یک می‌طلبد. یا از آن خوشتان می‌آید یا از آن متنفر می‌شوید که این هم از گزندگی انتقادات و بی‌پردگی و صراحت طنز فیلم می‌آید. «اکسیدان» باوجوداینکه از فیلم‌های موفق گیشه در سال ۹۶ بود اما نسبت به فیلم چهارم این جدول، شش میلیارد کمتر فروخته است و همین تفاوت اساسی درفروش، برخورد مخاطب با اثر را آشکار می‌کند و نشان می‌دهد که همچنان کمدی‌های صرفاً مفرح محبوب‌ترند.

دانلود فیلم ایرانی

۶ـ «ساعت ۵ عصر»: اولین ساخته سینمایی مهران مدیری که به گفته خودش یک کمدی سیاه بود، بیش از آنکه به‌واسطه محتوا و یا ساختار منحصربه‌فردش موفق باشد، با برند مهران مدیری توانست به فروش بالادست یابد. «ساعت ۵ عصر» هم مانند «اکسیدان» یک طنز انتقادی است اما نسبت به آن گزنده‌تر و نیشدارتر. مدیری گرچه در اولین تجربه فیلم‌سازی‌اش نشان می‌دهد به‌جز ساخت مجموعه‌های نود شبی توانایی فیلم‌سازی هم دارد اما با ریتم و ساختار مشکل دارد و انسجام کلی اثرش به‌شدت دچار مشکل است. فروش کمتر از ده‌میلیاردی فیلم مدیری، یک موفقیت است اما نه برای مرد شکست‌ناپذیر سینما و تلویزیون ایران.

 

۷ـ «خالتور»: بازهم یک کمدی دیگر، اما به‌جرئت ضعیف‌ترین کمدی سال گذشته و حتی بدترین فیلمی که در سال ۹۶ اکران شد، مهران غفوریان و علی صادقی در نقش‌های همیشگی‌شان، پوریا پورسرخ در نقش جوان اول فیلم و رقص و آوازهایی که در تبلیغات فیلم پررنگ شده بودند، خیل عظیم مشتاقان خندیدن و سرگرم شدن را به سینما کشاندند و خیلی‌هایشان را ناراضی روانه خانه کردند.

جایی برای سینمای اجتماعی نیست

۸ـ «رگ خواب»: ساخته تحسین‌شده حمید نعمت‌الله، جز معدود فیلم‌های جدی سال گذشته بود که توانست دیده شود. بازی خوب لیلا حاتمی، موسیقی تأثیرگذار سهراب پورناظری و صدای جادویی همایون شجریان به‌علاوه نام خود نعمت‌الله به‌عنوان یک فیلم‌ساز توانا، توانست مخاطبان سینمای ایران را مجاب کند به تماشای این فیلم بنشینند. روایت نمادین «رگ خواب» به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد، اما هیچ‌کس نمی‌تواند منکر خوش ساختی و بازی‌های خوب «رگ خواب» شود.

۹ـ «زرد»: «زرد» نمونه کاملی است که چگونه می‌توان مخاطب را گول زد و به سینما کشاند. کافی است جمعی از بازیگران جذاب و سوپراستارها را در کنار یکدیگر جمع کنید، فاجعه‌ای به تصویر بکشید و در کنار این‌ها تا می‌توانید شایعه و حاشیه بسازید. «زرد» به‌جز این‌ها هیچ برگ برنده‌ای ندارد و در مقایسه با فیلم‌هایی که در میانشان قرارگرفته فقط یک فیلم زرد است.

۱۰ـ «ماجرای نیمروز»: دیگر وقتش است که محمدحسین مهدویان را نابغه سینمای امروزمان بنامیم. مهدویان که با «ایستاده در غبار» به شهرت رسید در دومین اثرش در قالب یک تریلر پر افت‌وخیز و روایت یک ماجرای پلیسی اما واقعی، توانایی قصه‌گویی‌اش را به اثبات می‌رساند. مهدویان با «ماجرای نیمروز» هم رسالت تاریخی‌اش را به انجام می‌رساند و هم به بهترین شکل سینمای قصه‌گو و کلاسیک را زنده می‌کند و استقبال نسبی از این فیلم نشان از برقراری ارتباط مهدویان و مخاطبانش دارد.

«خفگی» آخرین ساخته فریدون جیرانی، با همه حاشیه‌ها و نظرات و موافق و مخالف در رده یازدهم این لیست جای دارد که برای یک فیلم متفاوت و غیر کمدی می‌تواند موفقیت بزرگی به‌حساب آید. «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی اما از شانس مشابهی برخوردار نبود و روایت بی‌سروته استاد که قربانی روابط پدر و پسری شده بود با دو میلیارد و پانصد تومان فروش کارش را پایان داد تا شاید پایانی باشد بر همه حاشیه‌های این فیلم. «خانه دختر» فیلم تکه و پاره شده شهرام شاه‌حسینی اما در رده سیزدهم قرار دارد و کنجکاوی مخاطبان برای رمزگشایی این روایت و صحبت‌های درگوشی در مورد موضوع تجاوز پدر به دختر، فروش فیلم را به دو میلیارد و هشت‌صد و پنجاه میلیون تومان رساند. «صفرتا سکو»علی‌رغم همه پتانسیل‌هایش و تلاش‌های مهتاب کرامتی برای دیده شدن، بیش از حدود سیصد و نود میلیون فروش نکرد. البته این اولین باری است که یک مستند در جریان اکران اصلی حضور پیدا می‌کند و همین میزان فروش را نیز باید به فال نیک گرفت؛ اما جالب‌ترین مورد جدول فروش فیلم‌های سال ۹۶، «قلب سفید قاصدک‌ها» با فروش ۸۴ هزار تومان است. شاید رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران عوض شود اما به نظر می‌رسد این فیلم تا مدت‌ها لقب کم‌فروشترین فیلم را از آن خودکرده است.

دانلود فیلم

 



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 16 صفحه بعد